واردات برنج واقعیت دارد؟

استاندار مازندران خطاب به کشاورزان گفت: به شایعات در فضای مجازی در زمینه واردات برنج توجه نکنید. وارداتی در کار نیست.

واردات برنج واقعیت دارد؟

به گزارش خبرآنلاین،یوسف نوری عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های شاخص حوزه کشاورزی اظهار کرد: کشاورزی حدود 12 درصد تولید ناخالص داخلی را دارد

مهر در خبری نوشت:عطفی بین کشاورزی و گردشگری داریم با عنوان صنعت گردشگری کشاورزی که می‌توان از این ظرفیت در استان مازندران استفاده بهینه داشت.

وی با اشاره به قطب تولید برنج بودن افزود: اجازه واردات برنج داده نشد و جای نگرانی برای کشاورزی نیست و با جلسه‌ای که در سال گذشته با شهید رئیسی داشتیم این مورد بررسی شد و درصد آنالیز نهایی برنج شدیم.

واردات برنج واقعیت دارد؟واردات برنج واقعیت دارد؟نوری تصریح کرد: به این شایعات در فضای مجازی توجه نشود زیرا وارداتی در کار نیست و باید مراقب باشیم تا زنجیره خرید و قیمت‌گذاری به درستی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: نهایی شدن زنجیره هم به سود سرمایه‌گذار و هم تولید کننده است زیرا هزینه کمتر خواهد شد چراکه نهاده‌ها یکی است.

نوری عنوان کرد: کامل کردن زنجیره با مشارکت مردم قطعاً امیدبخش خواهد بود و کسی که در انتهای زنجیره است می‌تواند به طور مثال خوراک دام تحویل دهد و محصول را بیمه کند تا خسارت نبینند و بانک نیز نقش پشتیبانی داشته باشد.

وی بیان داشت: تولید کننده مطلقاً بدون تشکیل زنجیره سود نخواهد داشت و تکمی ل زنجیره سبب می‌شود محصولات با کیفیت بهتر در زنجیره کامل به دست مصرف‌کننده برسد.

استاندار مازندران گفت: استان مازندران در 12 محصول در کشور رتبه اول را دارد که نشان از ظرفیت عالی این استان بوده و باید تولیدکننده مورد حمایت باشد.

217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان