تزیین ظرف میوه خشک با دیزاین های مجلسی و شیک

تزیین کردن ظرف های میوه خشک با یک دیزاین به روز و شیک را می توانید در این بخش مشاهده کنید. این دیزاین ها با بانکه و سبد انجام می شود.

تزیین ظرف میوه خشک با دیزاین های مجلسی و شیک

اگر یک هدیه ویژه و متنوع برای عزیزان خود می‌ خواهید، ما می‌ توانیم به شما تزیین ظرف میوه خشک یا تزیین گل میوه خشک را پیشنهاد کنیم. در ادامه با مدل‌ های جدید آن آشنا می‌ شوید.

چند نمونه تزیین ظرف میوه خشک:

برای اینکه یک تزیین زیبا برای ظروف خود داشته باشید، می‌ توانید در این بخش با چند نمونه از این دیزاین‌ ها آشنا شوید. استفاده از باکس‌ هایی که دارای قسمت‌ های مختلف هستند برای این تزیین‌ ها بسیار مناسب می‌ باشد.

دیزاین میوه خشک عروسی

استفاده از ظروفی که طرح‌ دار بوده می‌ تواند دیزاین شما را ویژه کند. شما می‌ توانید از ظروف چوبی چند تکه استفاده کرده و هر یک از میوه خشک‌ها را درون قسمت‌ های مختلف آن بریزید و یک ظرف کادویی میوه داشته باشید. ایده های تزیین آجیل شب یلدا نیز با دیزاین ها خشک مورد توجه است.

دیزاین میوه خشک عروس

دیزاین باکس چوبی میوه خشک

 

تزیین جدید میوه خشک:

یک ظرف مستطیلی را انتخاب کرده و از میوه خشک‌ های تازه و مرغوب خود به صورت ردیفی و در کنار یکدیگر بچینید. در این روش می‌ توانید یک دیزاین ساده و شیک داشته باشید. پیشنهاد دیگر ما برای شما استفاده از ظروف گرد می‌ باشد. در ظروف گرد نیز به صورت ردیفی و دور تا دور هر میوه را چیده و دیزاین کنید.

دیزاین فانتزی میوه خشک

تزیین سینی میوه خشک:

برای داشتن یک دیزاین و تزیین دیگر می‌ توانید از ظروف سه طبقه استفاده کنید. در هر طبقه میوه خشک‌ ها را به صورت ردیفی کنار یکدیگر بچینید تا دیزاین جذاب داشته باشید.

دیزاین میوه خشک برای مجلس

دیزاین میوه خشک با گل

دیزاین شیک میوه خشک

چند دیزاین میوه خشک

دیزاین مجلسی میوه خشک

دیزاین میوه خشک در تنگ:

شما می‌ توانید از تنگ‌ هایی با سایزهای مختلف استفاده کنید. درون تنگ‌ ها می‌ توانید یک دیزاین بسیار شیک داشته باشید. میوه‌ ها را به ترتیب و ردیفی درون تنگ قرار دهید. در ادامه نیز می‌ توانید از ربان‌ های تزیینی برای دیزاین استفاده کنید.

دیزاین بانکه میوه خشک

دیزاین ویزه سبد میوه خشک

دیزاین های جالب میوه خشک

دیزاین آسان میوه خشک

دیزاین بشقاب میوه خشک

تزیین ظرف میوه خشک مجلسی

تزیین میوه خشک به شکل گل:

برای این دیزاین شما می‌ توانید میوه‌ های خشک شده را به سیخ‌ های چوبی بزنید و سیخ‌ ها را به حالت دسته گل جمع کنید. دور دست گل را با استفاده از کاغذهای کاهی یا کاغذهای رنگی بپیچید و دیزاین کنید. تزیین ظرف میوه با دیزاین های جذاب نیز در لینک قرار دارد که مشاهده می کنید.

چند تزیین ظرف میوه خشک

دیزاین کردن ظرف میوه خشک

تزیین ظرف میوه خشک

با داشتن این دیزاین های ویژه و خاص شما می توانید یک هدیه جدید داشته باشید. این دیزاین ویژه و ساده بسیار کم هزینه هستند. شما با استفاده از باکس های خاص و ویزه نیز می توانید تزیین هایی جذاب تری داشته باشید.

استفاده از انواع میوه خشک ها نیز درون دیزاین های خاص نیز ویژه بوده که می توانید از آن استفاده کنید. استفاده از برگ زردآلو، آلبالو خشک، پرتقال خشک، موز خشک و … در این دیزاین ویژه شده و می تواند برای شما عالی باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان