ناراحتی مدیرعامل فولاد از مصاحبه نکونام!

مدیرعامل فولاد با تأکید بر اینکه مخالف برگزاری دیدار استقلال و استقلال خوزستان در اهواز هستند دلایل این موضوع را بازگو کرد.

ناراحتی مدیرعامل فولاد از مصاحبه نکونام!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با تسنیم درباره مخالفت هیئت مدیره فولاد با برگزاری دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد عنوان کرد: موضوع مهم این است که دستگاه‌های تصمیم‌گیر به حرف‌های ما توجه نمی‌کنند. لوله‌های ورزشگاه ترکیده و در چند جا برق و آب تلاقی پیدا کرده‌اند که بسیار خطرناک است و با این شرایط نمی‌توان آبی برای تماشاگران تأمین کرد. مشکلی برای برگزاری این بازی نداشتیم اما در کنار ترکیدگی لوله‌ها که عاملی فیزیکی اصلی بوده دو اتفاق روانی دیگر هم سبب شد هیئت مدیره صبح امروز مخالفت قاطع خود را با انجام دیدار در ورزشگاه شهدای فولاد اعلام کند.

وی در تشریح این موارد اظهار داشت: رئیس هیئت فوتبال خوزستان مصاحبه‌ای تحکمی و توهین‌آمیز انجام داد و گفت که ورزشگاه ملک شخصی نیست و هر کسی مخالف برگزاری مسابقه است از این استان بفرماید بیرون! او از ادبیاتی استفاده کرد که شایسته نبود و به همین دلیل هیئت مدیره آن را توهین به تصمیم گیرندگان تلقی کرد. مورد دوم مصاحبه سرمربی تیم میهمان بود که اهواز را شهر دوم استقلال خوانده بود و بازی در این ورزشگاه را حق خودشان می‌دانستند؛ در حالی که آنها میهمان بودند و اصلاً صلاحیت اظهار نظر از آنها سلب است. در این کلام هم تحکم وجود داشت و لحن هر دو مصاحبه به مشکلات فیزیکی ورزشگاه اضافه کرد.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: با توجه به مخالفت هیئت مدیره فولاد، پیشنهاد ما به سازمان لیگ این است که برای اینکه بعداً مطالبه‌ای وجود نداشته باشد جلوی پرواز و حضور استقلال در اهواز را بگیرد و به این تیم اجازه سفر ندهد. این بازی بهتر است در شهری دیگر برگزار شود یا اینکه بعد از تعطیلات لیگ و با بهبود شرایط در ورزشگاه غدیر به انجام برسد.

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: من خودم ورزشی هستم و عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ بودم اما شرایط فعلی به گونه‌ای است که امکان برگزاری بازی در ورزشگاه شهدای فولاد وجود ندارد. کسی که ساختار ما را نمی‌داند تصور می‌کند ما در حال لجاجت هستیم و اصلاً حاضر نیستند به حرف‌های منطقی ما گوش بدهند به همین دلیل به تمام مسئولان نظارتی در استان و استانداری و سازمان لیگ و نهادهای مرتبط تلفنی گفتم که هیئت مدیره مخالف انجام مسابقه در زمین فولاد است.

نصیرزاده یادآور شد: طبق قانون تجارت مجری مصوبات هیئت مدیره هستم و تصمیم‌گیر اصلی نیستم. در این ورزشگاه مشکل فنی وجود دارد و کارشناس هم دیده است. ما برای تأمین آب در سرویس‌های بهداشتی و چمن مشکل مقطعی داریم.  لازم است به حرف ما هم گوش کنند و به عنوان راهنمایی بازی را می‌توان بدون تماشاگر در آبادان برگزار کرد.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان