سامسونگ با عرضه گلکسی‌ اس۲۵ روی آیفون را کم می‌کند!

گوشی نسل بعدی سامسونگ، سبک‌ترین و نازک‌ترین گوشی در برابر رقبا خواهد بود.

سامسونگ با عرضه گلکسی‌ اس25 روی آیفون را کم می‌کند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش دیجیاتو، رندرهای احتمالی نشان می‌دهند که گلکسی S25 اولترا در مقایسه با گلکسی S24 اولترا دارای لبه‌های گردتری خواهد بود که دردست‌گرفتن دستگاه را راحت‌تر می‌کند. اکنون، گزارشی جدید در مورد ضخامت و وزن این گوشی منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ درحال انجام اقدامات بیشتر برای ایجاد احساس راحتی است. ظاهراً گلکسی S25 اولترا حتی از پرچمدار نسل بعدی اپل نیز سبک‌تر خواهد بود.

در شبکه اجتماعی ایکس، منبع آگاهی با نام UniverseIce می‌گوید که گلکسی S25 اولترا باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی پرچم‌دار در میان رقبای خود، ازجمله آیفون 16 پرو مکس که در 9 سپتامبر (19 شهریور) عرضه می‌شود و پیکسل 9 پرو ایکس‌ال خواهد بود.

گلکسی S25 اولترا بسیار ظریف و سبک خواهد بود

خبر مربوط به گلکسی S25 اولترا

پرچمدار جدید گوگل، دارای ضخامت 8.5 میلی‌متری است و وزن آن به 221 گرم می‌رسد. در مورد گوشی پرچمدار آینده اپل، گزارش‌ها حاکی از آن است که ضخامت این دستگاه 8.25 میلی‌متر و وزن آن 225 گرم خواهد بود.

این بدان معناست که گلکسی اس 25 اولترا ضخامتی کمتر از 8.25 میلی‌متر و وزنی کمتر از 221 گرم خواهد داشت. همچنین پرچمدار بعدی سامسونگ حداقل 0.35 میلی‌متر نازک‌تر و 7 گرم سبک‌تر از مدل قبلی خود است که دارای ضخامت 8.6 میلی‌متری است و وزن آن به 232 گرم می‌رسد. با این پیشرفت‌ها، Galaxy S25 Ultra باید برای کاربران احساس راحتی بیشتری نسبت به Galaxy S24 Ultra داشته باشد.

گلکسی S25 اولترا در مقابل آیفون 16 پرو مکس

سایر اطلاعات فاش‌شده حاکی از آن است که گلکسی S25 اولترا دارای چهار دوربین در قسمت عقب خواهد بود: دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با لنز عریض، دوربین 50 مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو، دوربین 50 مگاپیکسلی با لنز سوپر تله‌فوتو و دوربین 50 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض. یک دوربین 12 مگاپیکسلی سلفی نیز احتمالاً برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان