واکنش عجیب چهره اصولگرا به حضور یک اهل سنت در دولت /با پست دادن به اقلیت ها چه اتفاقی خواهد افتاد؟ /پزشکیان دنبال کار پوپولیستی است؟

فعال اصولگرا در خصوص انتصاب یک اهل سنت در دولت پزشکیان گفت: شایسته‌سالاری، انتخاب درست و کارآمدی اولویت بر همه مسائل است و فرقی ندارد که فرد مورد نظر شیعه یا اهل سنت یا یکی از قومیت‌هاست.

واکنش عجیب چهره اصولگرا به حضور یک اهل سنت در دولت /با پست دادن به اقلیت ها چه اتفاقی خواهد افتاد؟ /پزشکیان دنبال کار پوپولیستی است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درباره انتصاب عبدالکریم حسین‌زاده به معاونت ریاست‌جمهوری، روزنامه هم میهن گفتگویی با امیررضا واعظ آشتیانی فعال سیاسی اصول‌گرا و عضو شورای مرکزی جمعیت یاران انقلاب اسلامی، انجام داده است که بخش های مهم آن را در ادامه می خوانید؛

*{ پیام انتصاب عبدالکریم حسین‌زاده به‌عنوان معاون امور توسعه روستایی و مناطق محروم به جامعه}:مهم کارآمدی افراد است. مسئولیت و پست داشتن سهمیه نیست که کسی بخواهد سهم بگیرد

*الان که فردی از اهل سنت انتخاب شده، اگر در این حوزه کارآمد باشد که مشکلی نیست ولی اینکه بخواهیم براساس چیزی که آقای ظریف گفته بود، امتیازبندی کنیم درست نیست.

*آقای پزشکیان باید برای آینده پیش‌بینی درست و منطقی داشته باشد که مشکل ایجاد نشود و در حقیقت حواشی‌اش کمتر شود.  

* بنده یک روزی در جایی مسئول بودم، فردی از قومیت‌ها بود که در مقایسه با بقیه کارآمدی بیشتری داشت و من او را منصوب کردم. مهم این است که ببینیم فرد مورد نظر چقدر کارآیی دارد.

*اینکه بخواهیم پست بزرگ بدهیم به فردی که اقلیت است چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مثلاً می‌خواهیم بگوییم ما منصوب کرده‌ایم قصد داریم کار پوپولیستی کنیم؟ می‌خواهیم کار ارزشی کنیم؟ دنبال کدام هستیم؟

*استفاده بهینه از افراد در حوزه‌های مختلف می‌تواند به ایران کمک کند و این درست نیست که بگوییم با پست و مقام می‌توان وفاق ایجاد کرد.

* اعتقادی به این ندارم که با این انتصاب حقوق شهروندی بهبود پیدا خواهد کرد و قومیت‌ها امیدوار می‌شوند.

*اعتقادم این است که شایسته‌سالاری، انتخاب درست و کارآمدی اولویت بر همه مسائل است و فرقی ندارد که فرد مورد نظر شیعه یا اهل سنت یا یکی از قومیت‌هاست.

* وفاق ملی یک فضای منطقی‌تر و مناسب‌تری را می‌تواند به خود اختصاص دهد تا اینکه ما یک انتصاب کنیم و بگوییم وفاق ملی ایجاد شد.

*وفاق ملی به اعتقاد من اعتمادسازی در جامعه است.

* با پست دادن که نمی‌توان وفاق ایجاد کرد.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان