جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده انجمن دوستی ایران وعربستان/ اعضای جدید هیئت رئیسه انتخاب شدند

جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده انجمن دوستی ایران و عربستان در محل جدید این انجمن برگزار و هیئت رئیسه این انجمن از میان نامزدها انتخاب شدند.

جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده انجمن دوستی ایران وعربستان/ اعضای جدید هیئت رئیسه انتخاب شدند

به گزارش خبرآنلاین، جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده انجمن دوستی ایران و عربستان در روزهای اخیر با دستور کار انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه جدید در محل جدید این انجمن برگزار شد و حاضرین در این انتخابات شرکت کردند.

در ابتدای این جلسه نماینده وزارت حارجه در خصوص نحوه انجام انتخابات توضیحاتی را ارائه داده و در ادامه هیئت اجرایی انتخابات به ریاست حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن اختری و دکتر محمود محمدی تشکیل گردید.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام اختری ضمن خوش آمد گویی و عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی ، ابراز امیدواری کردند که انجمن ها بتوانند گام موثری در رابطه با روابط کشورها و ملت ها بردارند. ایشان معتقد بودند انجمن‌ها می توانند نقشی فراتر از نقش حکومت و دیپلماسی رسمی کشورها ایفا کنند اما باید به انجمن ها بها داد و پشتیبانی کرد تا آنها نیز بتوانند از عزت و کرامت ایران به عنوان یکی از قدیمی ترین تمدن ها و فرهنگ ها جهان دفاع کنند و این مزیت ها را به کشورهای مقابل نشان دهند.

جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده انجمن دوستی ایران وعربستان/ اعضای جدید هیئت رئیسه انتخاب شدند

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی در سخنانی اظهار کردند که اولویت برای جمهوری اسلامی ایران، همسایگان هستند و عربستان در راس این همسایگان قرار دارد که باید دو کشور از نظر اقتصادی ، علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی و ... بیشترین تلاش برای همبستگی را داشته باشند . لذا یکی از دلایل تشکیل انجمن این است که ما بتوانیم دولت های دو کشور و ملت ها را به هم نزدیک کنیم و راهکارهای اقتصادی برای پیشبرد تبادلات اقتصادی را پیدا کنیم و به هموطنان خود  و عربستان سعودی اعلام کنیم. همچنین انجمن دوستی ایران و عربستان باید سریع تر اقدامات رسمی خود را به صورت جدی آغاز کند و با ارسال  نامه به تمامی سفارتخانه ها آمادگی خود را جهت همکاری اعلام  کند.

بعد از سخنان مذکور، اعضای حاضر در این جلسه نکاتی را در باره افق فعالیت انجمن و دیگر اقدامات آتی آن اظهار کردند و پس از اعلام نظرات حضار با توجه به حضور حدنصاب هیئت مدیره و کاندیداها ، با حضور نماینده رسمی وزارت امورخارجه رای گیری انجام شد.

با شمارش آرای ماخوذه در این جلسه با مدیریت هیئت اجرایی مذکور نتایج انتخابات هیئت رییسه جدید به شرح زیر اعلام گردید: 

آقای حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا نوری شاهرودی 14 رای به عنوان رئیس 

آقای اکبر سیبویه  12 رای نایب رئیس و عضو هیئت مدیره

آقای قدیر نصری 11 رای عضو هیئت مدیره

خانم فریار روح الله 11 رای به عنوان دبیر 

آقای حسن لاسجردی 9 رای  به عنوان خزانه دار و عضو هیئت مدیره

جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده انجمن دوستی ایران وعربستان/ اعضای جدید هیئت رئیسه انتخاب شدند

آقای حسن زمانی 7 رای به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره

آقای سید رضی علم الهدی با 6 رای به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره

آقای سید علی موسوی  با 19 رای به عنوان بازرس

خانم ویدا یاقوتی با 10 رای به عنوان بازرس

اقای مهدی سالاری با 9 رای به عنوان  علی البدل بازرس انتخاب شدند.

یادآوری می گردد که با رای مشورتی اعضای هیئت مدیره آقای غلامحسین مظفری بعنوان رییس کمیته اقتصادی این دوره انتخاب شده تا با همفکری اعضای هیئت رییسه برای اقدامات آتی همکاری و همراهی نماید.

2323

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان