مدیرعامل وی‌راید: کشتی‌گیران ایران، نماد استقامت و عزت کشورند

مدیرعامل وی‌راید در مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی صحبت کرد.

مدیرعامل وی‌راید: کشتی‌گیران ایران، نماد استقامت و عزت کشورند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیرعامل وی‌راید در مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی بیان کرد: «حاضران گرامی، قهرمانان عزیز و افتخارآفرینان ملت، حضور امروز در کنار شما قهرمانان، لحظه‌ای است که هرگز از خاطره‌ها نخواهد رفت. ما اینجا گرد آمده‌ایم تا از تلاش‌های شگفت‌انگیز و دستاوردهای افتخارآفرینان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در المپیک 2024 پاریس تجلیل کنیم.»

علی خدادادی در ادامه اضافه کرد: «درخشش بی‌نظیر شما در این رقابت‌های جهانی را از صمیم قلب تبریک می‌گوییم و اطمینان داریم که این موفقیت، نقطه آغازی برای پیروزی‌های بزرگ‌تر و افتخارات بیشتر خواهد بود.»

علی خدادادی، مدیرعامل شرکت وی‌راید از زیرمجموعه‌های گروه فستوس گفت: «امروزه جایگاه و اهمیت ورزش در تاریخ، تمدن، فرهنگ و هویت ملی هر کشور بیش از پیش آشکار شده است. ورزش، نه تنها عرصه‌ای برای نمایش توانمندی‌های فردی است، بلکه نمادی از اتحاد، هویت و ارزش‌های اجتماعی یک ملت است. شما ورزشکاران عزیز، فراتر از اهداف فردی خود، با حضور در عرصه‌های جهانی، نقشی پررنگ در معرفی هویت ملی و اجتماعی کشورمان داشته‌اید.»

او ادامه داد: «شما در فرصتی کوتاه، تاریخچه‌ای از جوانمردی‌ها، پهلوانی‌ها، شکوه و عظمت فرهنگ و تمدن ایران را به جهانیان نمایان کردید. با عزت و عظمت، بار دیگر امید را در روح بلند ایران دمیدید. شما نماد استقامت، اراده و روحیه تسلیم‌ناپذیر ایران هستید.»

خدادادی ضمن بیان این که مجموعه وی راید با پایبندی به عهد دیرین خود، همواره، همراه تمام ورزشکاران و قهرمانانی است، افزود: «برای عزت و شکوه سرزمین ایران تلاش می‌کنند. به پاس قدردانی از تلاش‌های شما قهرمانان ملی، از طرف مجموعه وی راید، یک دستگاه دوچرخه کیوب آلمان (طبق وعده قبلی) به مدال‌آوران کشتی فرنگی و آزاد اهدا می‌شود. امیدواریم این هدیه کوچک، یادآور هدف مشترک وی راید و شما عزیزان برای رشد و شکوفایی کشورمان باشد.»

او در پایان تاکید کرد:‌ «از صمیم قلب از تمامی مربیان، کادر فنی، تیم پزشکی ، خانواده‌ها و همه کسانی که در این مسیر دشوار، همراه و پشتیبان شما بودند، تشکر می‌کنم.»

مدیرعامل وی‌راید: کشتی‌گیران ایران، نماد استقامت و عزت کشورند

مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی و رونمایی از کتاب استاد منصور برزگر با نام «برزگر، زندگی در تلاطم همیشگی» در روز ملی کشتی، به همت شرکت‌های نیکران موتور و وی‌راید، زیرمجموعه‌های گروه بین‌المللی فستوس با همکاری فدراسیون کشتی برگزار گردید. در این مراسم باشکوه جوایزی که در مراسم بدرقه کشتی‌گیران به پاریس به آنها وعده داده شده بود، اهدا گردید.

این مراسم مصادف با سالروز تولد جهان‌پهلوان تختی، بزرگ‌پهلوان کشتی که در تقویم ملی به نام روز کشتی نامگذاری شده، با حضور گسترده مسئولان ورزشی، پیشکسوتان و قهرمانان کشتی و اهالی ورزش و رسانه برگزار گردید. احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان، محمدشروین اسبقیان معاون وزیر وزرش، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، برنا فیروزی معاون وزیر ورزش و جوانان، و حسن روشن و مهدی مناجاتی پیشکسوتان فوتبال از جمله میهمانان شاخص حاضر در این مراسم بودند.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان