اطلاعیه فراجا درباره معافیت سربازی فرزند یک مقام مسئول

سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: در پاسخ به ابهامات طرح شده در فضای مجازی پیرامون معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویر احمد، مستندات پرونده معافیت بررسی شد و شبهه وارد شده صحت ندارد و مورد تایید این سازمان نیست.

اطلاعیه فراجا درباره معافیت سربازی فرزند یک مقام مسئول

به گزارش خبرآنلاین، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به ابهامات طرح شده در فضای مجازی و اظهارات برخی از افراد پیرامون موضوع معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویر احمد (سید علی احمدزاده  بدینوسیله)، در راستای تنویر افکار عمومی به آگاهی می‌رساند، مستندات  پرونده مربوطه، مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد، فرآیند رسیدگی به درخواست معافیت کفالت مشمول در سال 1401 مطابق با قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب 1390/8/22 مجلس شورای اسلامی طی شده است. به جهت حساسیت موضوع، وضعیت پزشکی پدر مشمول در دو مرکز درمانی متفاوت، یک مرحله در استان کهگیلویه و بویر احمد و مرحله بعدی در بیمارستان استان همجوار در شیراز مورد بررسی قرار گرفته است. پزشکان متخصص هر دو مرکز درمانی، بیماری پدر مشمول را برابر مقررات و آیین نامه مربوطه مورد تایید قرار داده اند.
بر این اساس نتایج معاینات تخصصی نیز در شورای پزشکی وظیفه عمومی استان طرح و به اتفاق آراء، به تایید رسیده  و در نهایت مراتب مورد تایید اعضاء هیئت رسیدگی کفالت استان قرار گرفته است.
بنابر این شبهه وارد شده در فضای مجازی صحت نداشته و مورد تایید این سازمان نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان