رسانه عبری: آگوست، خونین‌ترین ماه برای ارتش اسرائیل بود

طبق گزارش یک رسانه عبری زبان، با توجه به هلاکت دست‌کم ۱۵ سرباز رژیم صهیونیستی در ماه آگوست، این ماه برای ارتش رژیم اشغالگر «خونین‌ترین ماه جنگ» نام گرفته است.

رسانه عبری: آگوست، خونین‌ترین ماه برای ارتش اسرائیل بود

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، روزنامه عبری زبان «معاریو» در گزارش امروز خودنوشت: «از شروع ماه آگوست تاکنون، دست‌کم 15 سرباز ارتش کشته شده‌اند. این ماه، خونین‌ترین ماه برای ارتش اسرائیل نام گرفته است.»

روز چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی خود در نبردهای جاری در نوار غزه اذعان کرده بود.

بر اساس گزارش شبکه خبری الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یکی از نظامیان تیپ ناحال ارتش رژیم صهیونیستی در جریان نبردهای جاری میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت فلسطین در جنوب نوار غزه به هلاکت رسیده است.

از طرفی، شبکه عبری «کان» نیز اخیرا اعتراف کرد تعداد کشته‌شدگان ارتش اسرائیل از آغاز جنگ غزه به بیش از 700 نفر رسیده است. در سه هفته نخست جنگ (هفتم تا بیست و ششم اکتبر) 326 نظامی کشته شدند. از آغاز عملیات زمینی در غزه در 27 اکتبر 337 سرباز در عملیات زمینی کشته شدند.

این شبکه همچنین گزارش داد: ارتش اسرائیل در این جنگ 15 افسر عالی‌رتبه را از دست داد. از بین کشته‌شدگان ارتش در جنگ غزه 233 تن عضو نیروهای ذخیره و 468 تن نیروها و افسران در خدمت دائمی هستند.

این شبکه تاکید کرد از بین تیپ‌های نظامی بالاترین تعداد کشته‌شدگان متعلق به تیپ «گولانی» است که از آغاز جنگ 83 نیروی خود را از دست داده است.

این شبکه افزود علاوه‌بر غزه در جنگ با حزب‌الله لبنان در مرزهای شمالی نیز از هفت اکتبر 21 سرباز کشته شدند.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان