بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریال صرف نگهداری ابنیه راه‌های استان شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی گفت: هزار و ۲۵۹ میلیارد ریال از هفته دولت سال قبل تاکنون صرف اجرای طرح های مرتبط با نگهداری از پل ها و دیگر ابنیه فنی راه های استان شده است.

بیش از 1200 میلیارد ریال صرف نگهداری ابنیه راه‌های استان شد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، علیرضا خجسته در گفتگویی با بیان اینکه در یک سال گذشته تعمیرات و بازسازی اساسی164 دستگاه پل با اعتبار 300 میلیارد ریال و احداث 10 دستگاه پل باکسی با 45 دهانه با مجموع اعتبار 530 میلیارد ریال انجام شده است، اظهارکرد: در همین راستا تهیه یک هزار و 345 قطعه باکس بتنی به مبلغ 206 میلیارد ریال، احداث 380 متر دیوار ساحلی با اعتبار 65 میلیارد ریال، اجرای درز انبساط برای 12 دستگاه پل بزرگ در سطح استان با اعتبار 30 میلیارد ریال نیز صورت گرفته است.

وی گفت: رفع نقاط آسیب دیده از سیل در فصل بهار سال جاری با احداث راه های فرعی جایگزین و ترمیم پل ها و آبرو در مجموع به مبلغ 112 میلیارد ریال و عملیات نگهداری و بررسی 22 هزار و 677 آبرو و پل استان و ثبت وضعیت آنها در سامانه مربوطه با هزینه 16 میلیارد ریال صورت گرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی افزود: هزار و 259 میلیارد ریال از هفته دولت سال قبل تاکنون صرف اجرای طرح های مرتبط با نگهداری از پل ها و دیگر ابنیه فنی راه های استان شده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان