کارمندان و بازنشستگان دولت امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟

مبلغ عیدی پایان سال کارمندان و بازنشستگان دولت مشخص شد. بر این اساس مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) مطابق قانون مدیریت خدمات کشوری در بودجه هر دستگاه پیش‌بینی خواهد شد.

کارمندان و بازنشستگان دولت امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس پیوست‌های بخشنامه تهیه و تنظیم لایحه بودجه سال 1404کل کشور که به دستگاه‌های اجرایی ارسال شده است، سقف اعتبار مربوط به سرانه اضافه‌کار کارمندان دولت در بودجه سال 1404 حداکثر معادل اعتبار سرانه اضافه‌کار در سال 1403 (مبتنی بر موافقت‌نامه سال 1403) پیش‌بینی شود، همچنین مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) مطابق ماده 75 قانون مدیریت خدمات کشوری در بودجه هر دستگاه پیش‌بینی خواهد شد. مبلغ قطعی پاداش پایان سال به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

اقتصادآنلاین نوشت: تمامی شرکت‌های دولتی، مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، بانک‌ها و بیمه‌های دولتی، از جمله شرکت‌هایی که شمول قوانین و مقررات عمومی بر آنها مستلزم ذکر یا تصریح نام است نظیر شرکت ملی نفت ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های تابعه آنها و سایر شرکت‌هایی که به نحوی دارای قوانین و مقررات خاص پرداخت حقوق و مزایا هستند، موظفند اعتبار حقوق، دستمزد و مزایای کارکنان خود را در بودجه پیشنهادی سال 1404 مطابق افزایش مندرج در جزء (الف) بند (2) و با رعایت بخشنامه‌های شورای حقوق و دستمزد و مقررات تعیین‌شده در بودجه سال پیش‌بینی نمایند. هرگونه افزایش مازاد بر آن توسط هیچ مرجع و شورایی قابل قبول نخواهد بود.

میزان پاداش پایان سال کارکنان دولت در سال 1403 مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان بود که کارکنان و بازنشستگان متاهل مبلغ 700 هزار تومان به علت تاهل و 300 هزار تومان به ازای هر فرزند دریافت کردند.

223223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان