بهره برداری از سد بالاخانلو، مشکل آب بوئین زهرا را رفع می‌کند

استاندار قزوین گفت: با ورود سد بالاخانلو به شبکه تأمین آب؛ مردم شهرستان بویین زهرا هم از آب با کیفیت استفاده می کنند و هم فشار بر سفره های زیر زمینی کاهش پیدا می کند.

بهره برداری از سد بالاخانلو، مشکل آب بوئین زهرا را رفع می‌کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه بوئین زهرا بیان کرد: اقدامات اتفاق افتاده در شهرستان بوئین زهرا در برخی از حوزه ها بسیار بارز است و گره های زیادی از مشکلات مردم را برطرف خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با ورود سد بالاخانلو به شبکه تأمین آب که از موارد مورد تاکید دولت سیزدهم بود مردم شهرستان بویین زهرا هم از آب با کیفیت استفاده می کنند و هم فشار بر سفره های زیر زمینی کاهش پیدا می کند.

اعلایی با بیان اینکه خدمت گذاری وظیفه دولتمردان است، افزود: با استقرار دولت چهاردهم تداوم خدمت از سوی خدمتگذاران ادامه پیدا می کند و فضای پیش رو فضای تعالی، پیشرفت و توسعه کشور و استان خواهد بود.

استاندار قزوین تصریح کرد: امانت داری و پیگیری منافع مردم بزرگترین وظیفه دولت است و در این ایام سعی شد در این راستا خدمات زیادی صورت گیرد و مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

لازم به ذکراست؛ سفر استاندار قزوین به شهرستان بوئین زهرا به منظور افتتاح چندین پروژه عمرانی  صورت گرفته است و دردیدار استاندار قزوین با  حجت الاسلام رضوانی، امام جمعه شهرستان بوئین زهرا ؛ دغدغه ها و مطالبه های فرهنگی و اجتماعی شهرستان بوئین زهرا توسط امام جمعه بوئین زهرا مطرح شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان