حادثه ریزش سنگ شرکت فروسیلیس سمنان یک مصدوم به همراه داشت

فرمانده تیم اعزامی آتش نشانی از عملیات امداد و نجات حادثه ریزش سنگ در شرکت فروسیلیس سمنان خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر دچار مصدومیت شد.

حادثه ریزش سنگ شرکت فروسیلیس سمنان یک مصدوم به همراه داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،«احسان آریان زاده» در این باره اظهار کرد: در این حادثه یک‌نفر که زیر آوار محبوس شده بود، پس از عملیات رهاسازی چند ساعته، از زیر آوار توسط نیروهای امدادی ایستگاه های شماره 5-3-1 آتش نشانی خارج شد.
فرمانده تیم اعزامی آتش نشانی سمنان ادامه داد: طی تماس تلفنی در ساعت 10 صبح امروز  هفتم شهریور ماه با ستاد فرماندهی 125 مشخص شد که یک نفر در در شرکت فروسیلیس بر اثر ریزش سنگ در ورودی چاهک سنگ شکن  محبوس شده است که بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه های 5-3-1 به محل حادثه اعزام شدند.
آریان زاده با بیان اینکه دو تیم آتش نشانی( 9 نیرو امدادی ) با چهار دستگاه امدادی در این عملیات حضور داشتند، اضافه کرد: پس از رسیدن نیروهای امدادی آتش نشانی و اورژانس و با تلاش سه ساعته فرد مصدوم حادثه دیده از زیرآوار خارج و جهت مراحل درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.
فرمانده تیم اعزامی با اعلام شماره تلفن 125 برای ارائه خدمات امدادی از سوی آتش نشانی سمنان افزود : تلفن 125 در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش های حوادث احتمالی ازطرف مردم است .
 وی در پایان خاطر نشان کرد : همکاری و مشارکت دستگاه های امدادی از جمله آتش نشانی و اورژانس در صحنه حادثه به چشم میخورد که سرعت عملیات امداد را بالا برده بود و این همکاری لازمه کار امدادرسانی در صحنه ها میباشد تا بتوانند بهتر و با سرعت بالاتری اقدام به کمک رسانی نمایند که هم از زحمات عوامل اورژانس تشکر و قدردانی می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان