نکونام: از هواداران عذرخواهی می‌کنم/تا هفته آخر برای قهرمانی می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر استقلال خوزستان از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

نکونام: از هواداران عذرخواهی می‌کنم/تا هفته آخر برای قهرمانی می‌جنگیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان، اظهار کرد: از هواداران بابت نتیجه عذرخواهی می‌کنم. صحبتی نمی‌توانم درباره مسائل فنی و اتفاقات چند روز اخیر داشته باشم. غافلگیر شدیم و گل خوردیم. هفته سوم سال گذشته هم بلند شدیم و قطعا امسال هم از جایمان بلند می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مسئولیت این تیم از صفر تا صد با من است. سال گذشته‌ هم که هفته سوم باختیم، تیممان توانست از جای خود بلند شود و توانستیم تا روز آخر در کورس قهرمانی باشیم.

وی ادامه داد: قطعاً در ادامه راه قوی‌تر و بهتر خواهیم بود. با توجه به تغییراتی که داشته‌ایم تعطیلات لیگ می‌تواند در هماهنگ شدن به ما کمک کند و تیممان را بازسازی کنیم و بازیکنان مصدوم‌مان نیز برسند.

نکونام تاکید کرد: هواداران برای من مهم هستند و به آنها قول می‌دهم که مانند سال گذشته استقلال تا روز آخر برای قهرمانی خواهد جنگید و از این به بعد در هر بازی بهترین عملکرد خود را نشان خواهد داد. تمام مسئولیت فنی این بازی با من است اما آنچه برای من اهمیت دارد و هواداران باید به آن توجه داشته باشند این است که استقلال تغییرات زیادی داشته و باید تلاش کنیم زود به هماهنگی برسیم. سال گذشته هم هفته سوم این اتفاق برای ما افتاد و به موقع بود. قول می‌دهم امسال هم تا هفته آخر برای قهرمانی بجنگیم و تمام تلاشمان این است که امسال قهرمان شویم که در این راه نیاز به حمایت هواداران، باشگاه و کارهای بیرونی دارم و باید کمک شود تا شرایط خوبی داشته باشیم.

سرمربی استقلال به سوالی در خصوص شعار هواداران در حمایت از فرهاد مجیدی پاسخی نداد و نشست را ترک کرد.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان