توصیه مهم به خریداران دلار/ سکه از مرز حساس عبور کرد

در معاملات نقدی روز پنجشنبه ۸ شهریور، قیمت دلار و درهم روندی صعودی را تجربه کردند و قیمت سکه نیز از مرز مهم ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فراتر رفت.

توصیه مهم به خریداران دلار/ سکه از مرز حساس عبور کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این میان، برخی از فعالان بازار با اشاره به تعطیلات پیش‌رو در هفته آینده، هشدار دادند که در ایام تعطیل باید نسبت به تلاش‌های برخی معامله‌گران برای افزایش قیمت‌ها هوشیار باشید.

بازار ارز تهران در روز پنجشنبه 8 شهریور ماه، همانند روز قبل، روند صعودی خود را ادامه داد.

بر اساس شواهد موجود، قیمت دلار دیروز با افزایش تقریبا 400 تومانی به حدود 59 هزار و 600 تومان رسید و فعالیت خود را به پایان رساند. این روند در بازار پشت خطی عصر دیروز نیز ادامه داشت.

بررسی ها نشان می‌دهد که امروز نرخ دلار در تهران با قیمت 59 هزار و 800 تومان آغاز شد و در همین محدوده نوسان داشت.

همچنین، افزایش قیمت دلار تنها به تهران محدود نبود و در بازار هرات نیز نرخ دلار به حدود 59 هزار و 350 تومان رسید و این درحالی است که دیروز با قیمت 59 هزار و 150 تومان بسته شده بود.

علاوه بر قیمت دلار، درهم نیز با اندکی افزایش به سطح 16 هزار و 220 تومان رسید.

از سوی دیگر قیمت تتر نیز امروز تا سطح 59 هزارو 900 تومان بالا رفت اما در زمان تدوین این گزارش در حدود 59 هزارو 824 تومان به فروش رسید. 

به گزارش خبرآنلاین، کارشناسان بازار معتقدند که دلار و درهم در یک سطح مقاومتی حساس قرار دارند و اگر قیمت‌ها بالای این محدوده تثبیت شوند، احتمال ادامه نوسانات صعودی قیمت‌ها وجود دارد. با این حال، در صورت از دست رفتن این سطوح، طرف کاهشی با قدرت بیشتری به بازار وارد خواهد شد.

برخی از فعالان بازار، پیش‌بینی‌هایی درباره روند قیمت‌ها در هفته آینده ارائه کردند. برخی از آن‌ها با اشاره به تعطیلات پیش رو، احتمال دادند که بازار ارز ممکن است تا حدی کم‌عمق شود. با این حال، برخی دیگر هشدار دادند که در ایام تعطیل باید مراقب تلاش‌های برخی معامله‌گران برای افزایش قیمت‌ها بود. همچنین، عده‌ای اشاره کردند که چهارشنبه هفته آینده پایان ماه صفر است و ممکن است حجم معاملات تغییر کند. در این میان، برخی همچنان به ورود بخشی از پول‌های بلوکه شده ثبت‌نام خودرو به بازار ارز امیدوارند.

از بازار ارز و حال و هوای آن که فاصله بگیریم؛ قیمت اونس طلا امروز با رشد تقریبا 15 دلاری به 2521 دلار رسید.در بازار داخلی ایران هم طلا 18 عیار و سکه امامی مسیر افزایش را طی کردند.

قیمت طلا امروز تا سطح 3 میلیون و640 هزار تومان نوسان داد اما در نهایت با 3 میلیون و 632 هزار تومان بسته شد.

سکه امامی نیز که دیروز با 42 میلیون و 920 هزار تومان بسته شده بود امروز تا 43 میلیون و 430 هزار تومان بالا رفت و در نهایت در حدود 43 میلیون و 320 هزار تومان به کار خود پایان داد.

223223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان