حسینی بوشهری: دشمن جرأت نگاه چپ به آسمان کشور را ندارد/ نیروهای مسلح ایران جزو قدرت‌های برتر جهان است/ کارنامه پدافند هوایی و هوا فضای سپاه درخشان است

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نیروهای مسلح کشور خار چشمان دشمنان هستند، افزود: نیروی پدافند هوایی و هوا فضای سپاه تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند و بر اساس تدابیر و متناسب با آن پاسخ داده اند.

حسینی بوشهری: دشمن جرأت نگاه چپ به آسمان کشور را ندارد/ نیروهای مسلح ایران جزو قدرت‌های برتر جهان است/ کارنامه پدافند هوایی و هوا فضای سپاه درخشان است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید هاشم حسینی بوشهری امروز در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب و جمعی از نیروهای مسلح استان بوشهر با گرامیداشت دهم شهریورماه روز نیروی پدافند ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور با تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی در تمامی عرصه‌های دفاعی به خودکفایی رسیده اند.

بنابر گزارش ایلنا، نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور جز قدرت‌های برتر نظامی جهان است، گفت: کارنامه پدافند هوایی و هوا فضای سپاه پاسداران درخشان است و این کارنامه درخشان باید با آب طلا نوشته شود.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه نیروهای مسلح کشور خار چشمان دشمنان هستند، افزود: نیروی پدافند هوایی و هوا فضای سپاه تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند و بر اساس تدابیر و متناسب با آن پاسخ داده اند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: پدافند هوایی عهده دار مسئولیت سنگینی است و در دوران دفاع مقدس نیز در حراست از آسمان و امنیت کشور به خوبی درخشید و نقش مهمی در پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی داشت.

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پدافند هوایی چهار ماموریت اصلی دارد، عنوان کرد: کشف، شناسایی، رهگیری و انهدام اهداف متخاصم از جمله ماموریت های مهم پدافند هوایی به شمار می رود. گاهی اوقات رهگیری به درگیری می انجامد و در برخی مواقع نیز به اخطار دادن منجر می شود.

حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه دشمن جرأت نگاه چپ به آسمان کشور ما را ندارد، گفت: نیروهای مسلح به هرگونه تجاوز دشمن، پاسخی قاطع و پشیمان کننده می دهند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر کسی توانست امیر نفس خود باشد، در بزنگاه‌ها مسیر را درست طی می کند و دچار لغزش نمی شود؛ اما اگر انسان اسیر نفس شود دچار خطا و شکست خواهد شد.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان