اسکوچیچ: نشان دادیم مدعی جدی قهرمانی هستیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در بازی مقابل هوادار نشان دادیم که یک مدعی جدی قهرمانی هستیم.

اسکوچیچ: نشان دادیم مدعی جدی قهرمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی 4 بر صفر تراکتور مقابل هوادار در نشست خبری اظهار داشت: دوست دارم به تیمم تبریک بگویم، این بازی را به خوبی مدیریت کردیم و در بسیاری از زمان بازی فوتبالی رو به جلو بازی کردیم که بسیار از این بابت خوشحالم. توانستیم بازی را با آرامش مدیریت کنیم و نشان دادیم که یک مدعی جدی برای قهرمانی لیگ هستیم. واقعاً افتخار می‌کنم که هواداران تراکتور تا اینجا آمدند و ما را حمایت کردند و یک تبادل انرژی بین هواداران و اعضای تیم صورت گرفت.

وی ادامه داد: بازی امروز را در جلسات تمرینی هفته گذشته مدام تمرین کرده بودیم و از نوع بازی بازیکنانم خیلی خوشحالم. باید بگویم که روی چمن ورزشگاه (شهرقدس) که امروز کیفیت خوبی نداشت، بازی امروز ما بی‌نظیر بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور راجع به حضور بازیکنان تاثیرگذار در ترکیب تیمش و کسب هفت امتیاز در شروع فصل، خاطرنشان کرد: کسب هفت امتیاز در سه بازی، موردنظر من نیست، بیشتر نحوه بازی و فوتبالی که نشان می‌دهیم برای ما مهم است. می‌دانیم که فصل طولانی در پیش داریم و نمی‌توانیم دلخوش به چند بازی ابتدایی باشیم، ما لیگی طولانی در پیش داریم. درباره بازیکنان خارجی که به تیم اضافه شدند، ما خارجی‌ها را با این هدف به تیم اضافه کردیم که به ارزش تیم اضافه کنند و از عملکرد آنها بسیار خوشحال هستیم. برای من بازیکن ایرانی و خارجی تفاوتی ندارد و به همه آنها با یک چشم نگاه می‌کنم. امروز تیم ما به صورت کلی همه خوب بازی کردند.

اسکوچیچ راجع به این موضوع که تراکتور در بازی امروز با لباس اولش بازی کرد و این اتفاق پیش از بازی باعث بروز برخی حواشی شده بود، گفت: من می‌توانم شماره تدارکات تیم را بدهم، حتماً او با تخصص بهتری می‌تواند توضیح بدهد. فکر می‌کنم بهتر این است که در مورد کیفیت و عملکرد بازیکنان صحبت کنیم تا رنگ پیراهن تیم تراکتور.

وی به برخی مشکلات مربوط به لیست تیم‌های لیگ برتری نیز اشاره کرد و یادآور شد: این قانون را می‌توانم یادآور شوم که در فوتبال اروپا، در لیست هر تیمی می‌تواند 23 بازیکن باشد فارغ از اینکه چه سنی هستند، ولی مسلماً بازیکنان جوانی که ما روی نیمکت داریم باید کیفیت خودشان را نشان دهند و خودشان را به من تحمیل کنند. برای من فرقی ندارد و بازیکن 17 سال هم باشد بازی‌اش می‌دهم. باید اشاره کنم که لیستی که به ما گفتند باید لیست کوچک‌تری نسبت به سال گذشته داشته باشید بسیار مسئله‌ساز است و ما نمی‌توانیم در تیم‌مان تعادل ایجاد کنیم و دست‌مان روی نیمکت بسته است. در تیم من بهترین بازیکنان به زمین می‌روند و اگر بازیکن جوان باکیفیت باشد مطمئناً به او هم شانس بازی می‌رسد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پایان درباره عملکرد ریکاردو آلوز نیز تصریح کرد: مسلماً او یکی از بهترین بازیکنان ماست که به هجومی‌تر شدن تیم‌مان کمک می‌کند. بقیه بازیکنان هم برای ما مهم هستند. ایگور (پوستونسکی) نیز در کنار ریکاردو یک بازیکن بسیار تأثیرگذار است که زوج بسیار خوبی را در وسط زمین برای تیم ما درست کردند. نمایش امروز ما این اجازه را به من می‌دهد که همه بازیکنان‌مان شایسته تقدیر هستند. درست است که ما خیلی شروع خوبی در لیگ داشتیم، ولی همچنان کار زیادی داریم و از این برد لذت بردیم، اما نمی‌خواهیم سر و صدای زیادی راه بیندازیم و باید تمرکزمان را برای آینده حفظ کنیم. این را هم باید اشاره کنم که چه در بازی قبل با پرسپولیس و چه در بازی امروز نقش و حضور هواداران را درک می‌کنیم و امیدواریم که این محبت را به آنها برگردانیم.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان