روایت خبرگزاری فارس از مرگ محمد میرموسوی در لاهیجان/متهم پنجشنبه از بازداشتگاه به بیمارستان منتقل می‌شود/ پیش از حضور در بیمارستان علایم‌حیاتی نداشت

جان‌باختن محمد میرموسوی در بازداشتگاه پلیس واکنش‌هایی را به همراه داشت، مشاهدات میدانی خبرنگار فارس در لاهیجان و جزئیات جدید حادثه را در گزارش زیر بخوانید.

روایت خبرگزاری فارس از مرگ محمد میرموسوی در لاهیجان/متهم پنجشنبه از بازداشتگاه به بیمارستان منتقل می‌شود/ پیش از حضور در بیمارستان علایم‌حیاتی نداشت

به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته ویدئویی مبنی بر جان‌باختن یک متهم در بازداشت خبرساز شد. انتشار تصاویری از پیکر این فرد در غسالخانه لنگرود، که نشانگر کبودی‌هایی در ناحیه شانه و کمر وی بود، در فضای مجازی بر حساسیت موضوع افزود. 
در همین خصوص یک فرد مطلع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس جزئیات جدید از این حادثه را تشریح کرد. 
این فرد با اعلام جزئیات حادثه کشته‌شدن این فرد متهم اهل شهر لنگرود می‌گوید: "این فرد به منزل پدری خود در روستای بارکوسرای لاهیجان رفته و در یک نزاع در قهوه‌خانه شرکت می‌کند و پس از تماس حاضران با پلیس و حضور آن‌ها دستگیر می‌شود".
از سوی دیگر یک منبع نزدیک به پلیس گیلان مدعی است آثار ضرب‌وشتم و کبودی‌های منتشر شده در ویدئو می‌تواند مرتبط با این نزاع باشد. بااین‌حال سایر اظهارات و شواهد نشان می‌دهد احتمالاً متهم در زمان بازداشت مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته است. 
بازداشت 5 افسر پلیس، ظن ضرب و شتم متهم در کلانتری را در اذهان عمومی پررنگ کرده است؛ گرچه این مسئله قطعی نیست و بررسی‌ها در این باره ادامه دارد. 
پیگیری‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد متهم پنجشنبه اول شهریور پس از دستگیری به بازداشتگاه میدان انتظام منتقل می‌شود.
خبرنگار فارس برای پیگیری میدانی به روستای وقوع نزاع رفته و با شاهدان عینی صحبت کرده است.

بر اساس اطلاع خبرنگار فارس در لاهیجان، متهم بامداد پنجشنبه از بازداشتگاه به بیمارستان منتقل می‌شود و پیگیری‌ها نشان می‌دهد، که پیش از حضور وی‌در بیمارستان علایم حیاتی نداشته است.
برخی از بومیان منطقه در گفتگوهای جداگانه‌ای مدعی شدند که پلیس با تماس اهالی در منطقه حضور پیدا کرده و پس از یک نزاع در قهوه‌خانه روستا و چند ساعت بعد توسط پاسگاه انتظامی ناصرکیاده دستگیر و به تحت نظرگاه انتظامی لاهیجان منتقل شده ‌بود.
خانواده متوفی بر پیگیری پرونده از مجاری قانونی تاکید دارند


یکی از بستگان نزدیک به خانواده متوفی، در گفتگوی جداگانه‌ای با اشاره به‌شدت تألمات روحی والدین متوفی گفت: «پدر مرحوم امروز بار دیگر بر پیگیری قانونی وضعیت پرونده تأکید داشت».
وی همچنین به حسن سوابق خانواده مرحوم اشاره کرد و گفت که «مسیر زندگی خانواده مرحوم مشخص است و امیدواریم هرچه سریع‌تر جهت تسلای خانواده وضعیت پرونده مشخص شود». به گفته دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان این موضوع در کمیته پیگیری وقایع خاص دادگستری استان نیز با حضور مسئولان استان گیلان مورد رسیدگی و نظارت ویژه قرار گرفته است.


دو دستور ویژه برای پیگیری ماجرا
ظهر پنجشنبه رئیس‌جمهور نیز به وزیر کشور دستور داد با تشکیل و اعزام کمیته‌ای به لاهیجان تمامی جوانب حادثه را بررسی و گزارش و نتیجه بررسی را دراسرع‌وقت به هیات وزیران اعلام کند.
امروز نیز سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه رسیدگی به موضوع را صادر کرده و اعلام کرد که به قید فوریت تیم تخصصی بازرسی کل فراجا از هفتاد و دو ساعت گذشته در محل حادثه استقرار یافتند. 
بااین‌حال این حادثه در مرحله بررسی اولیه قرار دارد و هرگونه اظهارنظر قطعی، نیازمند بررسی‌های تکمیلی، دقیق‌تر و پاسخ کالبدشکافی پزشکی قانونی است.
پیکر محمد میرموسوی صبح امروز پنجشنبه در آرامستان روستای بارکوسرا در مرز لاهیجان و لنگرود دفن شد.

4747

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان