هفته نحس استقلال؛ توقف نکونام در یک‌قدمی مجیدی!

با شکست استقلال برابر استقلال خوزستان این تیم در رسیدن به رکورد تاریخ لیگ برتر ناکام ماند.

هفته نحس استقلال؛ توقف نکونام در یک‌قدمی مجیدی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در هفته سوم لیگ متحمل اولین شکست فصل خود شد. این تیم در فصل گذشته تنها یک باخت داشت؛ آن‌هم در هفته سوم در دیدار خارج از خانه مقابل سپاهان و با شکست برابر استقلال خوزستان، به نوعی تاریخ برای این تیم تکرار شد و این تیم در 2 دوره اخیر تنها 2 بار بازنده از زمین خارج شده که هر 2 بار در هفته سوم بوده است.

نکونام در یک قدمی فرهاد

به گزارش فوتبال 360، رکورد طولانی‌ترین روند بدون باخت یک تیم در تاریخ لیگ برتر،‌ متعلق به استقلال لیگ بیست‌ویکم است که این تیم، فصل را بدون شکست پشت سر گذاشت و آمار 30 بازی متوالی بدون باخت را به نام خود ثبت کرد. استقلال در صورتی‌که در این بازی هم شکست نمی‌خورد، رکورد قبلی خود را تکرار می‌کرد ولی در شرایطی که به نظر می‌رسید، استقلال کار مشکلی برای کسب امتیاز در اهواز نداشته باشد، برابر هم‌نام خوزستانی خود مغلوب شد تا رکورد شکست‌ناپذیری این تیم متوقف شود. پس از این 2 رکورد،‌ بیشترین آمار بدون باخت به پرسپولیس تعلق دارد که در لیگ ششم و هفتم در مجموع 26 بازی پیاپی نباخت.

رکورد رویایی استقلال

استقلال فصل گذشته به جز باخت مقابل سپاهان در جام حذفی از مس رفسنجان شکست خورد و رکورد بی‌شکستی این تیم تنها محدود به رقابت‌های لیگ برتر بود. این تیم اما در اواخر دهه 1360 با هدایت منصور پورحیدری رکورد جاودانه‌ای خلق کرد و 64 بازی پیاپی در تمام رقابت‌ها شکست نخورد. رکورد این تیم از اسفند 1368 آغاز شد و در آذر 1370 با شکست مقابل الهلال متوقف شد!

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان