استاندار آذربایجان‌غربی وعده تدوین برنامه‌های توسعه هر شهرستان داد

استاندار آذربایجان‌غربی در بوکان وعده داد که برنامه‌های توسعه هر شهرستان تدوین شود.

استاندار آذربایجان‌غربی وعده تدوین برنامه‌های توسعه هر شهرستان داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات شهرستان بوکان گفت: در سفرهای شهرستانی ظرفیت‌ها، موانع توسعه و پتانسیل‌های هر شهرستان شناسایی شده و در قالب نقشه راه در بخش‌های مختلف برنامه‌ها با قابلیت اجرایی شدن، تدوین شده است.

معتمدیان همچنین اضافه کرد: در سفرهای شهرستانی ضمن شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر منطقه، مسائل و مشکلات نیز احصا شده و بدون برنامه‌های کلیشه‌ای و بر اساس برنامه‌های زیربنایی و ظرفیت‌های هر شهرستان، برنامه‌ریزی‌های لازم برای روند توسعه هر منطقه اجرایی شده است.

وی در ادامه افزود: در سفرهای شهرستانی، اولویت‌های هر منطقه بر اساس نظریه‌های کارشناسی و مطالبات به حق مردم مشخص شده و با تامین اعتبارات لازم از تمامی منابع و ظرفیت‌های ملی و استانی، برنامه‌های توسعه هر شهرستان تدوین و اجرایی می‌شود.

معتمدیان در پایان با اشاره به اجرایی شدن بسیاری از مصوبات سفر شهرستانی به بوکان، تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با جدیت پیگیر اجرای مصوبات باقیمانده باشند و با شناسایی و رفع مشکلات و موانع موجود در راستای اجرایی شدن تمامی مصوبات سفر شهرستانی تلاش کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان