واکنش مربی استقلال به تشویق فرهاد مجیدی

محمد نوازی پس از شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان، از هواداران عذرخواهی کرد و تأکید کرد که تیم با وجود این باخت، عملکرد خوبی داشته و به ادامه راه امیدوار است.

واکنش مربی استقلال به تشویق فرهاد مجیدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد نوازی پس از شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان، از هواداران به خاطر نتیجه نهایی عذرخواهی کرد و گفت که تیمش بازی خوبی را به نمایش گذاشت، هرچند باخت بدی بود. او افزود که با وجود این باخت، بازیکنان عملکرد ایده‌آلی داشتند و تیم با همین بازیکنان قادر به ادامه مسیر و رسیدن به قهرمانی است. نوازی تأکید کرد که مشکلات در فوتبال طبیعی است و تیم از این بهتر خواهد شد.

او به اعتراضات هواداران نسبت به روند فنی تیم و تشویق فرهاد مجیدی اشاره کرد و گفت که برخی افراد به دنبال منافع خود هستند و تأکید کرد که جواد نکونام کارش را به خوبی انجام می‌دهد و تیم روند خوبی داشته است، هرچند نتایج گاهی به دلایل مختلف به نفع تیم نیست.

نوازی همچنین به مشکلات پیش از بازی، از جمله عدم اطلاع‌رسانی به‌موقع درباره برگزاری مسابقه و شرایط آن، انتقاد کرد و این مشکلات را خجالت‌آور دانست. او به داوری بازی نیز انتقاد کرد و گفت که نبود سیستم VAR باعث اشتباهات داوری شده است. نوازی افزود که در صحنه‌ای که روی روزبه چشمی خطا صورت گرفت، باید کارت قرمز داده می‌شد و گل خورده نیز دارای خطا بود که نادیده گرفته شد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان