مسی آمریکا را قهرمان جام جهانی می کند!

ستاره اسبق تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد معتقد است آمریکا در آینده قهرمان جام‌جهانی خواهد شد، زیرا ورود لیونل مسی به MLS الهام بخش کودکان در این کشور است.

مسی آمریکا را قهرمان جام جهانی می کند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آمریکا در سال 2026 در کنار کانادا و مکزیک، میزبانی جام‌جهانی را در شرایطی بر عهده خواهد داشت که فدراسیون فوتبال این کشور با انتخاب مائوریسیو پوچتینو، به عنوان سرمربی تیم ملی، سعی در نتیجه‌گیری مناسب در این مسابقات دارد.

به نقل از ایرنا، با توجه برگزاری جام‌جهانی 2026 در آمریکا، دیوید بکهام، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد که هم‌اکنون مدیریت باشگاه اینترمیامی را در ایالات‌متحده بر عهده دارد، در اظهارنظری جالب گفته است که آمریکا می‌تواند در آینده قهرمان جام‌جهانی شود. به خصوص که به گفته وی اینتر میامی با جذب مسی به MLS در تابستان گذشته، سبب افزایش محبوبیت فوتبال در ایالات متحده شده است.

بکهام در مصاحبه با First We Feast ادعا کرد که امضای قرارداد با مسی یک «هدیه»به مردم ایالات متحده است، زیرا چشم‌انداز او، الهام بخشیدن به بچه‌های جوان برای شروع این ورزش است.

بکهام گفت: این یک هدیه به این معناست که می‌خواهم برای نسل بعدی بچه‌های جوانی که در این کشور بازی می‌کنند، الهام‌بخش باشم زیرا در مقطعی، ایالات‌متحده قهرمان جام‌جهانی خواهد شد و نیاز به لحظاتی از این دست دارد که در آن شما فردی به بزرگی لئو را بیاورید. او در زمین و خارج از زمین خوب و یک حرفه‌ای کامل است.

وی افزود: اگر شما چنین فردی را بیاورید، پس همه این بچه‌های جوانی که در سرتاسر آمریکا تماشا می‌کنند، می‌روند او را در استادیوم‌هایشان، در شهرشان تماشا کنند، از او الهام می‌گیرند و این کاری است که ما می‌خواستیم انجام دهیم.

پیش‌بینی بکهام در شرایطی است که بهترین مقام آمریکا در اولین دوره جام‌جهانی در سال1930 و به میزبانی اروگوئه بود که تیم ایالات‌متحده در رده سوم قرار گرفت. در آخرین دوره جام‌جهانی در قطر در سال 2022، آنها در مرحله یک هشتم‌نهایی پس از باخت 3-1 مقابل هلند، حذف شدند.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان