خبر بد برای سامسونگ

فروش جهانی گوشی‌های تاشدنی در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته تقریباً ۵۰ درصد افزایش یافت و دربرخی مناطق بیش‌از دو برابر شد. این بازار عمدتاً در دست برندهای چینی است، به‌طوری‌که آنر افزایش خیره‌کننده‌ای را در همین فصل تجربه کرد.

خبر بد برای سامسونگ

به گزارش خبرآنلاین، ممکن است افزایش تمایل مردم به خرید گوشی تاشدنی خبر خوبی برای سامسونگ باشد، زیرا بازیگر اصلی این میدان محسوب می‌شود، اما به‌نظر می‌رسد که بخش بزرگ‌تر این کیک را تولیدکنندگان چینی برداشته‌اند.

به نقل از زومیت، یافته‌های Counterpoint (که به‌دلایل نامشخصی از دسترس خارج شده است)، نشان می‌دهد بیشترین اقبال به گوشی‌های تاشدنی در آمریکای لاتین، آسیا (به‌جز چین، هند و کره‌ی جنوبی) و اروپای غربی به‌ثبت رسیده است. فروش تاشدنی‌ها در آمریکای لاتین بیش از 450 درصد افزایش یافت و در برخی مناطق غرب اروپا دوبرابر شد. ملایم‌ترین روند رشد را در آمریکای شمالی به‌میزان 14 درصد می‌توان دید.

خبر بد برای سامسونگ در مقابل لشکر چینی‌ها
روند افزایش فروش جهانی گوشی های تاشدنی

نکته‌ی نگران‌کننده‌ برای کره‌ای‌ها در پژوهش مذکور این است که افزایش تقاضا برای گوشی‌های تاشدنی عمدتاً به‌سمت برندهای چینی می‌رود. گوشی موتورولا سری ریزر 50 با استقبال خوبی مواجه شد و آنر شاهد افزایش فروش چشم‌گیر 455 درصدی نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته بود.

آنر مجیک V2 بیشترین فروش را در میان مدل‌های تاشدنی گوشی آنر در همه‌ی مناطق داشت. موفقیت به حدی بود که آنر توانست مقام اول فروش گوشی‌های تاشدنی در اروپای غربی را در فصل دوم به‌دست آورد و آمار خرید گوشی سامسونگ را از صدر جدول پایین بکشد.

انتظار می‌رود که عرضه‌ی گلکسی زد فولد 6 به غول فناوری کره‌ای کمک کند تا قسمتی از سهم بازار را در سه‌ماهه‌ی سوم 2024 دوباره به‌دست آورد و همچنان پرفروش‌ترین برند باقی بماند.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان