این ۲ عضو دولت پزشکیان از از استان محروم کهگیلویه هستند /امام جمعه تبریز: برخی سیاسیون فقط نق می زنند، دولت توجه نکند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از کم توجهی به موضوع مهم نظارت در تعدادی از ارگان‌های دولتی ابراز گلایه کرد و ادامه داد: ما همیشه از افرادی که برای این کشور تلاش می‌کنند قدردانی کرده‌ایم، چراکه کار کردن در این شرایط واقعا سخت اما متاسفانه باید اذعان کنیم که نظارت ها در امور مختلف بسیار کم شده است.

این 2 عضو دولت پزشکیان از از استان محروم کهگیلویه هستند /امام جمعه تبریز: برخی سیاسیون فقط نق می زنند، دولت توجه نکند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام احمد مطهری اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، گفت: در زمینه وام ازدواج و فرزندآوری بسیاری از بانک‌ها دچار تزلزل و کم کاری شده اند، در حالیکه این تسهیلات برای تداوم افزایش جمعیتی کشور از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بنابر روایت ایرنا، وی از خدمات رسانی شهرداری تبریز به شهروندان انتقاد و اضافه کرد: هر چند این مجموعه تلاش های وافری انجام می دهد، اما اینکه شهرونهدان برای استفاده از حمل و نقل عمومی باید ساعات در ایستگاه های مناتظر بمانند، به هیچ عنوان درست نیست و باید شهرداری در جهت بهبود شرایط به سرعت وارد عمل شود.

خطیب جمعه تبریز با اشاره به استقرار دولت چهاردهم و رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی، اظهار کرد: اکنون مردم تحمل هیچ بهانه‌ای برای کم کاری مسئولان را ندارند و نوبت دولتمردان است تا تمام توان خود را برای کمک به مردم و رشد جامعه به میدان گذاشته و دِین خود از بابت رای مردم ادا کنند.

حجت الاسلام مطهری اصل با بیان اینکه ما به مسئولی نیاز داریم که دلسوز مردم بوده و تلاش او برای رفاه و توسعه‌ جامعه باشد، گفت: مباحثی همچون اقلیت و اکثریت، مخالفان و موافقان معنایی ندارد و باید همه باهم برای این کشور تلاش کنیم.

وی افزود: برخی جز نق زدن و ناامید کردن مردم کاری بلد نیستند، اما دولت بدون ذره‌ای توجه به این حرف‌ها شروع به کار کرده است.

امام جمعه کرمان: مقام معظم رهبری مسیر را برای دولت چهاردهم روشن کردند

بنابرآنچه ایسنا روایت می‌کند، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت چهاردهم عنوان کرد: نخستین نکته مهم، تعامل رهبری و دولت است که حکیمانه و بسیار با ظرافت و دقیق این تعامل را بیان فرمودند. نکته دوم ابراز رضایت از همکاری دولت و مجلس و شکل گیری دولت است.

وی بیان کرد: رهنمودهای مهم و اساسی رهبری نظام در حرکت کلان کشور به دولت چهاردهم و دولتمردان بسیار حائز اهمیت است و مسیر را کاملا روشن و بیان فرمودند.

امام جمعه کرمان گفت: فراهم کردن بستر مناسب برای حضور جوانان متعهد، مومن و انقلابی در بخش‌های کشور، حضور مسئولان در بین مردم و فاصله نگرفتن از مردم، توجه به اجرایی کردن عدالت در بخش‌های مختلف کشور، علاج پیری جمعیت، امید نبستن به دشمن و توجه به معنویت و گسترش آن در بخش‌های مختلف بخشی از مطالبات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است و امیدوارم دولت چهاردهم بتواند در این مسیر و راهی که ایشان مشخص کردند، فعالیت و کار خود را آغاز کند.

وی در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: توجه به غزه و فلسطین اشغالی مسئله دیگر است که هر روز مسلمانان در غزه قتل عام می‌شوند و امریکایی‌ها پشتیبان این رژیم جلاد و تبهکار هستند و هر روز جریان سازی می‌کنند و دنبال هستند این جنگ و درگیری را به همه بخش‌های فلسطین نشین بکشانند.

علیدادی سلیمانی افزود: به فضل خداوند نیروهای مجاهد و از خودگذشته فلسطین و مردان سلحشور جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی آنچنان عرصه را بر این رژیم غاصب تنگ خواهند کرد که در آتشی که خودش برافروخته، خواهد سوخت و به پایان عمرش نزدیک خواهیم شد و جامعه اسلامی روزی پایان رژیم غاصب و جعلی را جشن می‌گیرد.

امام جمعه یاسوج: انتخاب افراد شایسته از مناطق محروم در کابینه دولت چهاردهم قابل تحسین است

بنابر روایت ایرنا، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: مناطق محروم دارای ظرفیت‌های زیادی از لحاظ نیروی انسانی نخبه است که در دولت چهاردهم از این ظرفیت به خصوص در استان کهگیلویه و بویراحمد به نحو شایسته استفاده شده است.

وی بیان کرد: انتخاب سید ستار هاشمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سید کامل تقوی‌نژاد به عنوان دبیر هیات دولت از استان محروم کهگیلویه و بویراحمد نشان از توجه دولت به نیروهای انسانی نخبه دارد.

حسینی تصریح کرد: در دولت‌های گذشته پیشنهادهای زیادی برای انتخاب افراد نخبه این استان در کابینه مطرح شد که مورد توجه قرار نگرفت.

وی اضافه کرد: دولت چهاردهم با انتخاب افراد کابینه خود از استان‌های کم برخودار بر محرومیت زدایی از مناطق محروم و استفاده از ظرفیت‌های آنها برنامه ریزی لازم را دارد.

امام جمعه یاسوج به روز دهم شهریورماه به عنوان تصویب قانون بانکداری بدون ربا اشاره کرد و افزود: ربا خط قرمز دین است و اسلام سود بردن را پذیرفته اما به هیچ وجه سود از طریق ربا را نپذیرفته و از منظر اسلام امری مطرود است.

وی به 28 صفر سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت سبط اکبر آن حضرت امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: رسول خدا در شرایط و فضایی از سوی پروردگار به پیامبری برگزیده شد که انسان ها در قهقرای گمراهی زندگی می کردند .

حسینی ادامه داد: جهان اسلام امروز مدیون تلاش‌های پیامبر اکرم(ص) بوده و ایشان وحدت و همدلی امت اسلامی را هدف نهایی خود می دانستند.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان