بیرانوند یک روز عجله کرد/او حتما محروم می‌شود!

اختلافات مالی بیرانوند و پرسپولیس به جای خود؛ زمان فسخ تکلیف پرونده را روشن کرد و به ضرر بیرو شد.

بیرانوند یک روز عجله کرد/او حتما محروم می‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال برای محرومیت چهار ماهه و غرامت 20 میلیارد تومانی بیرانوند به خاطر فسخ غیرقانونی قرارداد به جمع بندی نهایی رسیده است. انتشار این خبر سروصدای زیادی به راه انداخت و پای افراد حقیقی و حقوقی را در سطوحی کلان به ماجرا باز کرد. در نهایت بیرانوند یک ادعای جدید درباره دریافتی خارج از قرارداد از پرسپولیس مطرح کرد که پای کارشناسان مالی و حتی مدیران کارگروه نظارت بر سقف قرارداد را هم به این دعوا باز کرد. در این مدت هم پرسپولیس و بیرو می‌گویند حق با خودشان بوده که خب یک طرف قطعا در اشتباه مطلق است. از طرفی دیگر،‌ جزئیات اختلافات مالی بین طرفین باعث ارائه تحلیل‌های مختلف درباره سرنوشت این پرونده شده است ولی صرف نظر از نتیجه دعوای مالی، سرنوشت پرونده در جای دیگری مشخص می‌شود. اینکه فسخ قرارداد در زمان درست انجام‌شد یا نه؟!

به نقل از فرهیختگان رسیدن به پاسخ این‌سوال اصلا سخت نیست؛ بیایید یکبار دیگر مرور کنیم؛ در الحاقیه قرارداد بیرانوند و پرسپولیس به صورت رسمی  آمده در صورت عدم دریافت مطالبات، 15 روز پس از پایان فصل 1403 اعم از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی است او حق فسخ دارد.‌ فصل فوتبالی گذشته 31 خرداد تمام شد ولی بیرانوند در تاریخ 30 خرداد و یک روز زودتر از فعال شدن بند فسخ قانونی طبق الحاقیه در سازمان لیگ  قراردادش را فسخ کرد. باشگاه پرسپولیس 13 روز پس از آخرین بازی لیگ برتر مطالبات بیرانوند را پرداخت کرده و حالا بر سر جزئیات مالی طرفین اختلافات اساسی دارند.

حالا قانون به صراحت می‌گوید بعد از برگزاری اخرین مسابقه رسمی باشگاهی، فصل به اتمام می‌رسد و بیرانوند و شاید اخرین بازی فصل پرسپولیس را ملاک ‌قرار دادند که  اشتباه بزرگی بوده است.

در روزهای اخیر دخالت‌های بیرونی، حساسیت‌ها و مطرح شدن اطلاعات جدید مالی پرونده را با حاشیه‌های جدید رو به رو کرده که فقط می‌تواند روی میزان غرامت  بیست میلیاردی مربوط به قرارداد سال فسخ شده  تاثیر بگذارد. بیرانوند برای برنده شدن در این پرونده و مجاز بودن به فسخ قانونی یک‌ روز عجله کرد. وگرنه الان برنده اصلی پرونده بود.‌

حالا هر اتفاقی بر سر مسائل مالی بیفتد یا حتی هزاران دیتای جدید روی میز بیاید حقیقت اصلی که یک روز زودتر از موعد فسخ کردن قرارداد توسط بیرو ‌است قابل تغییر نیست. و رای به‌همان‌شکلی که گفته شده بود صادر می‌شود. برای رسیدن به این حقیقت نه نیاز به سوراخ‌های خبری در فدراسیون است و نه زورگویی برخی افراد و دخالت برخی چهره‌های دیگر!فقط کافی است قانون را درباره فسخ غیر موجه بخوانید.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان