عکس‌های بازار سرشور مشهد که از اینستاگرام اپل سردرآورد

خبر انتشار تصاویر بازار سرشور در صفحه رسمی شرکت اپل در اینستاگرام، موضوعی بود که در چند روز اخیر، توجه مخاطبان را به خودش جلب کرد.

عکس‌های بازار سرشور مشهد که از اینستاگرام اپل سردرآورد

به گزارش خبرآنلاین، عکس‌های منتشر شده در اینستاگرام اپل با استفاده از گوشی آیفون از بازار سرشور واقع در شهر مشهد گرفته شده است. سجاد بنازاده عکاس این تصاویر در این‌باره به شهرآرا نیوز توضیح می‌دهد: «شرکت اپل افرادی را در سرتاسر جهان از جمله در خاورمیانه دارد که هنرمندان را رصد می‌کنند و دوست دارند از فرهنگ‌های مختلف مطالب و عکس‌هایی را منتشر کرده و به تعامل فرهنگی کمک کنند. وقتی به صورت اتفاقی یک از پست‌هایم وارد اکسپلور شد، توسط یک ناظر در خاورمیانه دیده شد.

عکس‌های «بازار سرشور مشهد» که از اینستاگرام اپل سردرآورد

او در ادامه گفت:‌ «پس از ارتباطی که با هم برقرار کردیم، چند تا از مجموعه‌تصاویر مرا انتخاب کردند که شامل تصاویری از راه‌آهن و میدان آزادی و بازار سرشور مشهد بود. طبق مکالمات و مکاتبات، به جمع‌بندی رسیدیم که تصاویر سرشور را به‌خاطر رنگ‌هایش منتشر کنند. حتی وقتی متوجه ایرانی‌بودنم شدند، نظرشان این بود که تصاویری از ایران می‌تواند از نظر فرهنگ و تمدن تأثیرگذار باشد. همین الان هم اگر به صفحه اینستاگرام اپل نگاه کنید، می‌بینید این عکس‌ها نسبتاً بازدید بهتری داشته است.»

عکس‌های «بازار سرشور مشهد» که از اینستاگرام اپل سردرآورد

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان