۴ پروژه آب‌رسانی در جنوب استان کرمان مورد بهره برداری قرار گرفت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از افتتاح ۴ پروژه آب‌رسانی در شهرستان‌های کهنوج و منوجان واقع در جنوب این استان خبر داد.

4 پروژه آب‌رسانی در جنوب استان کرمان مورد بهره برداری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛  علیرضا عبدیان با بیان اینکه افتتاح 2 حلقه چاه در کهنوج ظرفیت تولید آب شرب سالم در این شهر را 33 لیتر افزایش داده است، اظهار کرد: عملیات حفاری این دو حلقه چاه تا عمق 150 متر انجام شد و اعتبار 57 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استانی و داخلی شرکت آب و فاضلاب برای آن هزینه شده است.

وی با اشاره به افتتاح طرح تأمین آب روستای کوتک و بهره‌مندی دو هزار نفر از مشترکان روستاهای کوتک بالا، کوتک وسط و کوتک پایین از آب شرب سالم و بهداشتی افزود: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی 30 لیتر بر ثانیه، اجرای خط انتقال آب به طول 2700 متر و 700 متر خط برق است که برای راه‌اندازی آن 78 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و داخلی شرکت آب و فاضلاب استان هزینه شده است.

مدیرعامل آبفای استان کرمان با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از دو پروژه آبرسانی در شهرستان منوجان گفت: این پروژه‌ها شامل حفر و تجهیز دو حلقه چاه، اجرای خطوط برق، تکمیل و اتصال خطوط انتقال و اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه توزیع روستایی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال بوده است که با بهره‌برداری از آن جمعیتی بالغ بر دو هزار خانوار از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان