اعلام ممنوعیت تردد در این محور شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد در محورهای چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

اعلام ممنوعیت تردد در این محور شمالی

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی گفت: تردد در محور چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

ایسنا در خبری نوشت:وی در ادامه گفت: در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حد فاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و در آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره 16 تا تونل شماره 18 و انتهای تونل البرز ترافیک سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ترافیک سنگین به صورت مقطعی در آزادراه قزوین – رشت حدفاصل کندلات تا سراوان و در محور قدیم قزوین – رشت محدوده رودبار وجود دارد، ادامه داد:در محور هراز محدوده سه راهی چلاو مسیر (رفت و برگشت) و در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند ترافیک سنگین است.

شیرانی گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها اظهارکرد: ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده  کمالشهر، در آزادراه قزوین – کرج محدوده مهرویلا وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های 120 و 88255555 تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.


 

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان