بام خرم‌آباد مجموعه ای با توجیه اقتصادی بسیار بالا / شرایط واگذاری مهیاست

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان گفت : سرمایه‌ گذاری در مجموعه کم نظیر بام خرم‌آباد توجیه اقتصادی بسیار بالایی خواهد داشت .

بام خرم‌آباد مجموعه ای با توجیه اقتصادی بسیار بالا / شرایط واگذاری مهیاست

سید احمد موسوی: به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حسین میرزایی با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در خرم‌آباد گفت : مجموعه گردشگری بام خرم‌آباد حدود 700 هکتار مساحت دارد که نسبت به مجموعه های مشابه در سایر استانها بسیار متفاوت و منحصر بفرد و کم نظیر است .

وی افزود : این مجموعه در اختیار اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان است که سالانه با استفاده از اعتبارات دولتی نگهداری میشود و تعداد 37 نفر در حوزه باغبانی و نگهبانی در آن مشغول بکار بوده و از محل اعتبارات تملک دارایی های استان تامین اعتبار می شود .

میرزایی تاکید کرد: مجموعه تفریحی و گردشگری بام خرم‌آباد استعداد طبیعی فوق‌العاده ای دارد و دارای طرح های مطالعاتی و اجرایی جامعی هست و جهت رسیدن به مرحله درآمدزایی صرفاً معطل سرمایه گذاری می‌باشد .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بیان  اینکه بام خرم‌آباد بشرط سرمایه گذاری بسرعت وارد مرحله درآمدزایی خواهد شد اظهار داشت: با توجه به وسعت ، موقعیت و دارا بودن همه زیرساختها در این مجموعه کم نظیر در مرحله بهره‌برداری توجیه اقتصادی بسیار بالایی بدنبال خواهد داشت و جای هیچ دغدغه و نگرانی در حوزه برگشت سرمایه وجود نخواهد داشت.

وی ادامه : بام خرم‌آباد یک مکان تفریحی متمرکز است که در صورت اجرای طرحهای مطالعاتی و ایجاد شهربازی ، تله کابین، رستوران ، هتل ، مجموعه های ورزشی ، سوارکاری   ، آلاچیق و ....... به بهترین و کم نظیرترین منطقه گردشگری کشور تبدیل خواهد شد . 

مهندس حسین میرزایی همچنین از وجود همه زیرساخت‌های لازم در این مجموعه خبر داد و افزود: در راستای حمایت و تسهیل امور سرمایه گذاری ، همه زیرساخت‌های لازم اعم از چندین  جاده دسترسی به چندین محله شهر  ، فضای سبز ، نهالستان ، آب ،برق و گاز در آن ایجاد شده همچنین طرحهای مطالعاتی و اجرایی آن نیز آماده و مهیاست و با صلاحدید سرمایه گذار حتی قابل بازنگری نیز می باشد .

وی در پایان خطاب به سرمایه گذاران گفت : اداره کل منابع طبیعی استان آمادگی هر گونه همکاری با سرمایه گذاران این بخش را دارد  همچنین استانداری لرستان از محل اعتبارات گردشگری تسهیلات مناسب و قابل توجهی را به این حوزه اختصاص داده که در این فرصت از همه سرمایه گذاران حوزه گردشگری و تفریحی دعوت میشود از این مجموعه کم نظیر بازدید نموده چرا که مقدمات واگذاری و سرمایه گذاری در بام خرم‌آباد کاملاً آماده و مهیاست . 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان