زورم به تئاتر نمی رسد/ با قیف به سینما آمدم

فریده سپاه منصور بازیگر تئاتر و سینما که فیلم «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی را روی پرده دارد؛ درباره بازیگری در تئاتر گفت: پیشنهاد تئاتر بسیار دارم و خیلی از کارگردان های جوان در این عرصه دوست دارند که در نمایشنامه های آنها بازی کنم، اما به واقع من ۷۷ سال دارم و در دوران سالخوردگی به سر می برم و دیگر زورم به تئاتر نمی رسد و ترجیح می دهم وقت خ ...

زورم به تئاتر نمی رسد/ با قیف به سینما آمدم

فریده سپاه منصور بازیگر تئاتر و سینما با بیان این مطلب در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین گفت: بیشترین تمرکز و تلاشم را روی خواندن نمایشنامه و بازی در فیلم‌ها سینمایی و سریال معطوف کرده ام چون قرار نیست و نمی‌توانم اجرای زنده و پر انرژی داشته باشم.

وی ادامه داد: به تازگی فیلم «این جمعیت قابل کنترل» به کارگردانی محمدمتین اوجانی در گروه هنر و تجربه روی پرده رفت. منتها سالن سینما برای اکران کم داده شد و نتوانست آنگونه که حق‌اش بود دیده شود. در حالی که فیلم بسیار خوبی بود که اگر تبلیغات مناسبی داشت بیشتر دیده می شد.

این بازیگر برجسته تئاتر تصریح کرد: فیلم «این جمعیت قابل کنترل» روایت زندگی خیلی از خانواده های امروزی است که از دور گرم و صمیمی به نظر می‌رسند، اما با نزدیک شدن به آنها متوجه می شویم چقدر از هم دور هستند. در این فیلم نقش مادربزرگی را بازی می کنم که دچار فراموشی یا بیماری «دمانس» شده است که با وجود این بیماری اما هنوز آرزوی قدیمی خود را به خاطر دارد و به دنبال برآورده کردن آن است.

سپاه منصور ادامه داد: بازی در این نقش را خیلی دوست داشتم چون هم سالخوردگی‌ام را به یادم می آورد و هم نقشی بود که در سینمای اجتماعی جا می گرفت و کمتر به آن پرداخته شده بود.

این بازیگر سرشناس تئاتر که با سریال «عقیق» در میان عامه مردم شناخته شد؛ در ادامه صحبت های خو با اشاره به اکران فیلم «قیف» گفت: از تاریخ 15 شهریورماه فیلم سینمایی کمدی «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی و تهیه کنندگی سعید ملکان اکران شد.

در این فیلم سینمایی با رضا عطاران و دیگر دوستان بازیگر چون گیتی معینی، رضا نیک‌خواه، صدف اسپهبدی، ویدا جوان، تورج نصر، محمود نظرعلیان، علی باباجانی، شبنم گودرزی، حسین عابدینی، حمیدرضا دشتی و عباس جمشیدی‌فر بازی کرده ام که امیدوارم در سینماها به خوبی دیده شود.

24357

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان