هدف تغییرات مدیران مخابرات، ایجاد نشاط و استفاده از نگاه‌های جدید است

بهمن اسمعیل زاده سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی شد.

هدف تغییرات مدیران مخابرات، ایجاد نشاط و استفاده از نگاه‌های جدید است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی، ظهر امروز طی مراسمی با حضور مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، یاسر رهبردین معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، رضا خیلی معاون شبکه، یوسف شکوری معاون راهبرد و پیمان فیضی رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران بهمن اسمعیل زاده به عنوان سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی منصوب شد.

هدف از تغییر مدیران ایجاد نشاط و استفاده از نگاه های جدید در شرکت مخابرات ایران است

 مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در آئین تودیع و معارفه مدیرمخابرات منطقه آذربایجان‌غربی ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته در مخابرات این منطقه اظهار کرد: خوشبختانه ریل گذاری مناسب و خوبی در مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی انجام گرفته و جهت دهی مثبتی به روند توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان داده شده است.
وی افزود: هدف از تغییرات مدیریتی در شرکت مخابرات ایران، ایجاد شادابی و بروز خلاقیت‌های جدید و استفاده از نگاه های نو در مناسبی است که طول دوران مدیریت در آن طولانی شده است.
سلطانی تصریح کرد: به نظر من طولانی شدن مدیریت ها میتواند به روند مثبت شرکت مخابرات ایران و مناطق مخابراتی ضربه بزند.مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تمجید از عملکرد مثبت بهمن اسمعیل زاده در مخابرات اردبیل مدیریت وی در این استان را جهادی و موفق عنوان کرد.
وی افزود: امیدواریم روند تحول آفرینی که آقای اسمعیل زاده در اردبیل پیش گرفته بودند در آذربایجان‌غربی نیز ادامه یابد، هرچند که با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی و مرزی این منطقه، رسیدن به شاخص های راضی کننده مستلزم کار و تلاش دو چندان است.

 اسمعیل زاده: توسعه گسترده و کسب رضایت مشترکین را در دستور کار قرار خواهیم داد

بهمن اسمعیل زاده سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی در آئین تودیع و معارفه مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی ضمن تقدیر از اعتماد مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: آذربایجان‌غربی واقعا از جهت بهره مندی از نیروهای متخصص و پرتلاش بی‌نظیر غنی است و ما باید از این سرمایه ارزشمند استفاده کنیم.

وی افزود: باید بخاطر تلاش های سال‌های اخیر و خدمات ارزنده ای که این عزیزان به مردم استان ارائه داده اند، به تک تک آنها دستمریزاد گفت.اسمعیل زاده تاکید کرد: انشاءالله محور تفکرات مدیریت ما در استان بر مبنای کار، تلاش و سازندگی خواهد بود.

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی افزود: من معتقدم که ما به عنوان یک شرکت خصوصی هدفی جز کسب رضایت مشترکین نداریم و یکی از برنامه‌های دور جدید مدیریت من در استان کسب رضایت مردم و مشترکین خواهد بود.

اسمعیل زاده با اشاره به جلسات اخیر خود با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفـت: بنده از نزدیک اهداف عالی شرکت مخابرات ایران را دریافت کردم و انشاءالله با کمک خانواده بزرگ مخابرات در مسیر تحقق این اهداف گام برخواهم داشت.

وی افزود: ما استان زیبایمان را از جهت بهره مندی از زیرساخت‌های مخابراتی خواهیم ساخت و توسعه گسترده را در دستور کار قرار میدهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان