۴ سریال با بازی درخشان جئون جونگ سو؛ ملکۀ جدید سریال‌های کره‌ای

در اینجا فهرستی از سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان و تحسین‌برانگیز جئون جونگ سو ستارۀ نوظهور صنعت سرگرمی کره را ملاحظه می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جئون جونگ سو (Jeon Jong-seo) بازیگر 30 سالۀ کره‌ای است که بعد از بازی در اولین فیلم سینمایی‌اش با عنوان «سوزاندن» در سال 2017، تحسین منتقدان و مخاطبان را در سطح بین‌المللی برانگیخت و به عنوان یک چهرۀ نوظهور در صنعت سرگرمی کره جنوبی شناخته شد.

به گزارش فرادید؛ جونگ سو در ادامۀ کار خود در فیلم‌های سینمایی «تماس» (2020) و «مونالیزا و ماه خونین» نیز خوش درخشید تا جایگاه خود را به عنوان یک ستاره تثبیت کند. او از سال 2022 وارد عرصۀ سریال‌های کره‌ای شده و با وجود اینکه تنها دو سال از آن زمان می‌گذرد، در چند سریال پرمخاطب درخشیده است. در اینجا نگاهی به کارنامۀ مختصر اما درخشان او در زمینۀ سریال‌های کره‌ای خواهیم داشت.

1. سرقت پول (2022)

1

این سریال در واقع یک بازسازی کره‌ای از سریال معروف و اسپانیایی «سرقت پول» است. شخصیت «پروفسور» (با بازی یو جی-ته) یک مغز متفکر جنایی و استراتژیست است که نقشه‌ای پیچیده را برای سرقت از ضرابخانه مرکزی کره طراحی کرده است. جونگ سو در این سریال نقش لی هونگ دان یا همان «توکیو» را بازی می‌کند؛ یک زن اهل کره شمالی با قابلیت‌های نظامی که توسط پروفسور استخدام می‌شود. او نقش راوی این سریال را نیز ایفا می‌کند.

خون بها

در این مینی‌سریال مهیج، نو هیونگ-سو (با بازی جین سون-کیو) به یک مسافرخانه می‌رود تا به خیال خودش در آنجا با زنی زیبا به اسم پارک جو-یونگ (با بازی جئون جونگ-سو) ملاقات کند. در ابتدای ملاقات همه چیز به خوبی پیش می‌رود اما یک غافلگیری بزرگ در انتظار نو هیونگ-سو است. او به زودی توسط افرادی احاطه می‌شود که برای خرید اعضای بدنش آمده‌اند. آن‌ها بر سر قیمت اعضای بدن هیونگ‌سو چانه می‌زنند، در حالی که پارک جو-یونگ مزایده را هدایت می‌کند. اما ناگهان یک زلزله رخ می‌دهد و همۀ این افراد حالا باید برای نجات جان خودشان تلاش کنند.

3. عروسی غیرممکن (2024)

عروسی

لی دو-هان (با بازی کیم دو وان) وارث یک خانوادۀ ثروتمند است که به دلایلی تصمیم می‌گیرد یک ازدواج صوری و غیرواقعی برای خودش ترتیب بدهد. او این پیشنهاد را با نا آه-جونگ (با بازی جئون جونگ سو) که یک بازیگر نسبتاً ناشناخته است مطرح می‌کند و او با وجود غیر واقعی بودن این ازدواج، فرصت را غنیمت می‌شمارد و پیشنهاد را می‌پذیرد. اما مشکلات زمانی آغاز می‌شوند که لی جی-هان، برادر جاه‌طلب و جوانتر دو-هان دخالت می‌کند تا از شکل‌گیری این ازدواج ساختگی جلوگیری کند.

4. ملکه وو (2024)

مل

وو هی (با بازی جئون جونگ-سو) ملکۀ گوگوریو است. اما هنگامی که همسرش یعنی پادشاه گوگوریو به طور ناگهانی می‌میرد، بحرانی برای جانشینی پیش می‌آید. شاهزادگان مختلف و پنج قبیلۀ اصلی کشور همگی به دنبال کسب قدرت بیشتر هستند. اما وو هی برای محافظت از خانواده و قبیله‌اش تصمیم می‌گیرد با یکی از برادران کوچک‌تر همسر فوت‌شده‌اش ازدواج کند تا بتواند او را به پادشاهی رسانده و خودش ملکه باقی بماند. وو هی باید همه این کارها را در عرض 24 ساعت انجام دهد.

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان