دستگاه قضایی مازندران از مدیران حافظ بیت المال حمایت می کند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با تاکید بر برخورد قانونی با متعرضین به منابع طبیعی، گفت: دستگاه قضایی مازندران از مدیران حافظ بیت المال حمایت می کند.

دستگاه قضایی مازندران از مدیران حافظ بیت المال حمایت می کند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، علی‌اکبر عالیشاه در دیدار با فرماندار ساری، با بیان اینکه یکی از مسائل مهم و اساسی در مازندران، جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و حراست از اراضی ملی است، اظهار داشت: با کسانی که بخواهند به اراضی ملی و منابع طبیعی استان، تعرض کنند برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

وی افزود: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه و دستور ویژه رئیس‌کل دادگستری مازندران به روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان، مبنی بر مقابله با هرگونه تخلف در اراضی ملی و منابع طبیعی، فرمانداران و دهیاران باید نسبت به این موارد حساسیت ویژه داشته باشند.

دادستان مرکز استان مازندران اضافه کرد: دستگاه قضایی استان نیز از مدیرانی که صادقانه در جهت حفظ حقوق بیت‌المال تلاش می‌کنند، حمایت قضایی و قانونی خواهد داشت.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان با اشاره به اهمیت قانون‌گرایی، بیان کرد: مردم شریف استان موضوع حفاظت و صیانت از منابع طبیعی را به عنوان وظیفه خود بدانند؛ قانون‌گرایی باید در جامعه بسط، نشر و گسترش یابد.

عالیشاه خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با همدلی، همفکری، مشورت و هم افزایی، ضمن شناسایی مشکلات استان، تلاش کنند مشکلات مردم و سرمایه‌گذاران از طریق مجاری قانونی به بهترین شکل برطرف شود.

در این جلسه فرماندار مرکز مازندران نیز به برخی مشکلات موجود در شهرستان ساری اشاره کرد و در این خصوص گفت‌گو و تبادل نظر شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان