عکس ؛ دایی :همیشه به عشق ایران نفس می‌کشیم

اردشیر کامکار نوازنده شناخته شده موسیقی و علی دایی بازیکن و مربی اسبق و چهره ورزشی مهمان کنسرت نمایش «سی‌صد» بودند.

عکس ؛ دایی :همیشه به عشق ایران نفس می‌کشیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته 16 شهریور ماه اردشیر کامکار آهنگساز، نوازنده، پژوهشگر و مدرس موسیقی ایرانی و همچنین علی دایی چهره ورزشی شناخته شده کشورمان مهمان نمایش «سی‌صد» بودند که این شب ها در کاخ سعدآباد روی صحنه می رود.

در پایان اجرای این اثر نمایشی تندیس «سی‌صد» توسط اردشیر کامکار به علی دایی به عنوان یکی از چهره های تاثیرگذار فرهنگی و ورزشی کشور تقدیم شد.

عکس ؛ دایی :همیشه به عشق ایران نفس می‌کشیم

کامکار تندیس «سی‌صد» را از طرف کل گروه به علی دایی اهدا کرد.

کامکار در سخنان کوتاهی درباره کنسرت نمایش «سی‌صد- گات» گفت: خسته نباشید می‌گویم به هنرمندان عزیزی که اثری تاریخی با موسیقی زیبای برادران پورناظری را به نمایش گذاشتند. همچنین خوشحالم که در کنار اسطوره ورزش و انسانیت ایران علی دایی هستم و افتخار می کنم که در کنار همه شما هنرمندان عزیز هستم.

عکس ؛ دایی :همیشه به عشق ایران نفس می‌کشیم

علی دایی نیز بعد از دریافت تندیس نمایش عنوان کرد: خسته نباشید می گویم به هنرمندانی که فرزندانمان را با تاریخ ایران آشناتر می‌کنند؛ امشب برای من شبِ آموزنده‌ای بود. ما همیشه به عشق یک چیز نفس می‌کشیم و آن هم ایران است.

رویداد هنری «سی صد» کاری از سهراب پورناظری است که این شب‌ها در کاخ سعدآباد به صحنه می‌ رود. تهیه کنندگی «سیصد» را تهمورس پورناظری برعهده دارد و داستان این اثر با عنوانِ «گات» نوشته محمد رحمانیان است.

عکس ؛ دایی :همیشه به عشق ایران نفس می‌کشیم

نوید محمدزاده، بهرام رادان، بهرام افشاری، گوهر خیراندیش، دلنیا آرام، علی براتی، هدیه آزیدهاک و اهورا ابوالحسنی بازیگران پروژه‌ «سی‌صد» هستند.

اشکان کمانگری به عنوان خواننده و رضا گوران به عنوان مشاور گروه کارگردانی در این پروژه حضور دارند. تهمورس پورناظری کارگردان هنری، علی براتی کارگردان حرکات فرم، مرتضی نجفی کارگردان نور و محمد قدس مجری طرح این پروژه هستند.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان