سکته در برکناری نکونام / بازخواست هولدینگ توسط نهادهای بالادستی و نمایندگان مجلس

هلدینگ خلیج فارس تصمیم بر ادامه همکاری با جواد نکونام را گرفته است.

سکته در برکناری نکونام / بازخواست هولدینگ توسط نهادهای بالادستی و نمایندگان مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برخلاف اخباری که از شب قبل منتشر شده به نظر می‌رسد آمدن سرمربی خارجی به استقلال منتفی شده و سران هلدینگ خلیج فارس تصمیم گرفته‌اند فعلا با جواد نکونام به همکاری خود ادامه دهند.

ماجرا از این قرار است که بعد از مصاحبه شب گذشته نکونام و حواشی پیش آمده، هواداران این تیم به پیج هلدینگ خلیج فارس و رئیس جمهور حمله کردند. همین موضوع باعث شد که نهادهای بلا دستی و تعدادی از نمایندگان مجلس پیگیری این موضوع شوند و تعدادی از نمایندگان مجلس به ویژه فراکسیون مجلس با هولدینگ تماس بگیرند و خواستار پایان دادن به حواشی نلشی از جذب  دو بازیکن بوسنیایی و مقدونیه‌ای و آمدن سرمربی خارجی به تیم استقلال شوند.

حرف هواداران این است که چرا سرمربی تیمی که فصل گذشته تا پایان هفته شانس قهرمانی داشته، پس از ثبت 28 بازی بدون باخت، تنها یک شکست در کارنامه خود دارد  و  این فصل فقط سه بازی را پشت سرگذاشته باید در معرض برکناری قرار بگیرد.

بعد از مصاحبه شب گذشته نکونام مشخص شد بازیکن خریداری شده را نه مدیریت باشگاه به گردن می گیرد،نه کادر فنی! بازیکنی که طبق گفته های نکونام با تصمیم هولدینگ به تیم اضافه شده است نه کادر فنی.قصه اینجاست که گفته می شود معمر؛ایجنت بوسنیایی معتمد روسا هم پایش وسط است.ایجنتی که چندان هم در دنیای فوتبال معتبر نیست.

این در حالی است که در روزهای گذشته،رسانه هایی که با نکونام مشکل شخصی دارند ابتدا نام های بزرگی ماننده هره رنار و بلیچ را برای جایگزینی او مطرح کردند اما بلافاصله پس از طوفان شب گذشته سرمربی استقلال نام مربی ای بیرون آمد که در تیم سابق خودش(دیناموزاگرب)افتخاری کسب نکرده است.شاید جالب باشد بدانید دیناموزاگرب فقط یک فصل از 19 فصل اخیر به قهرمانی نرسیده که ایویلو پتف سرمربی این تیم بوده است.

هر چه که هست نهادهای بالادستی هولدینگ را باز خواست کرده و از آنها خواسته اند تا به این قائله خاتمه بدهند.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان