۱۰ کیلومتر از محور سرکانه بخش پاپی خرم آباد آسفالت میشود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: امسال مجوز بهسازی و آسفالت ۱۰ کیلومتر از جاده سرکانه بخش پاپی شهرستان خرم آباد صادر شده است.

10 کیلومتر از محور سرکانه بخش پاپی خرم آباد آسفالت میشود

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، عارف امرایی در  شورای اداری منطقه پاپی با حضور استاندار با اشاره به اینکه آنچه که بر اساس ضوابط اجرایی بودجه پیش بینی شده است ساخت و نگهداری راه‌های روستایی از محل اعتبارات استانی است، اظهار کرد: اگر چه این موضوع نهایی شده است اما تاکنون مبادله موافقت نامه از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صورت نگرفته است و این امر شروع عملیات عمرانی پروژه‌های جدید را به تاخیر انداخته است.

وی گفت: با پیگیری استاندار و نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی هفته گذشته از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری مجوز بهسازی و آسفالت 6 کیلومتر از منطقه سرکانه صادر شد که مناقصه آن در هفته پیش رو برگزار می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: علاوه بر این مناقصه روکش و آسفالت 30 کیلومتر از بخش پاپی هم برگزار شده است که چند روز دیگر بازگشایی و پیمانکار آن انتخاب می‌شود.

 امرایی با اشاره به اینکه می‌توانیم از ظرفیت مناقصه 30 کیلومتر روکش و آسفالت بخش پاپی هم برای محور سرکانه  4 کیلومتر در نظر بگیریم، گفت: یعنی در مجموع بهسازی و آسفالت 10 کیلومتر از محور سرکانه در دستور کار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار می‌گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان