چرا اسرائیل اسماعیل هنیه را در تهران ترور کرد نه ترکیه یا قطر؟

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه گفت: هیچکس از جنگ استقبال نمی‌کند اما ما همیشه برای دفاع و پاسخ به تهدیدات دشمن آماده‌ایم.

چرا اسرائیل اسماعیل هنیه را در تهران ترور کرد نه ترکیه یا قطر؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ پاسدار محمد اکبرزاده در جمع کارکنان سپاه ساری اظهار کرد: نقش محوری و راهبردی جمهوری اسلامی در 20 سال اخیر در منطقه شرق آسیا محاسبات دشمنان را بهم ریخت.

بنا به روایت ایسنا، وی با اشاره به اینکه استکبار برای حفظ قدرت و نفوذ خود در منطقه ساکت نمی‌نشیند، افزود: جنگ افروزی، تجهیز کشورهای دست نشانده عربی، دامن زدن به اختلافات قومی قبیله‌ای ،حمایت از طرح‌های ضد امنیت ملی، تحریم‌های اقتصادی، ایجاد و حمایت از تنش‌های مرزی، حمایت از اغتشاشات داخلی مجموعه‌ای از اقدامات خبیثانه دشمن در برابر ایران اسلامی است.

وی افزود: باید تمام اختلاف نظرها، تخریب چهره‌ها و نامزدهای انتخاباتی بعداز پایان انتخابات جمع شود و همه مسئولین و مردم در مسیر پیشرفت کشور همدست و همیار هم باشند چرا که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری موفقیت دولت موفقیت همه ما است.

اکبرزاده در ادامه به ترور شهید هنیئه در تهران اشاره کرد و افزود: رژیم غاصب صهیونیستی می‌توانست هنیئه را در ترکیه یا در قطر ترور کند اما این کار را در تهران انجام داد تا ما را وارد بازی که خودش طراحی کرده کند اما جمهوری اسلامی هوشمندانه عمل می‌کند و با در نظر گرفتن همه جوانب پاسخ قاطعی را در زمان و مکان مناسب خواهد داد.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه ادامه داد: هیچکس از جنگ استقبال نمی‌کند اما ما همیشه برای دفاع و پاسخ به تهدیدات دشمن آماده‌ایم.

این مسئول بهبود معیشت مردم و اقتصاد کشور را از اولویت‌های دولت بیان کرد و یادآور شد: نقش محوری و راهبردی جمهوری اسلامی در 20 سال اخیر در منطقه شرق آسیا محاسبات دشمنان را به هم ریخت و این تبدیل به یک چالش جدی برای دشمنان شده است.

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان