چگونه یک کمربند مناسب انتخاب کنیم؟

شما می‌توانید از طریق کمربند یک مرد به شخصیت او پی ببرید؛ زیرا آگاهی از چگونگی انتخاب و استفاده از یک کمربند ایده‌آل به همه نشان می‌دهد که شما قادر به مشاهده ریزترین جزئیاتی در ظاهر خود هستید که از دید دیگران پنهان است. با بنیتا همراه شوید تا بهترین کمربند خود را انتخاب کنیم.

شما می‌توانید از طریق کمربند یک مرد به شخصیت او پی ببرید؛ زیرا آگاهی از چگونگی انتخاب و استفاده از یک کمربند ایده‌آل به همه نشان می‌دهد که شما قادر به مشاهده ریزترین جزئیاتی در ظاهر خود هستید که از دید دیگران پنهان است. با بنیتا همراه شوید تا بهترین کمربند خود را انتخاب کنیم.

به‌مانند کراوات و یا کفش‌های چرمی، کمربندهای مختلفی نیز به‌منظور شرکت در مراسم گوناگون طراحی شده‌اند. زمانی که لباس‌های خود را آماده کردید، چالش بعدی شما انتخاب یک کمربند مناسب بر اساس رنگ، جنس و یا نوع آن، پس از بررسی هزاران برند لوکس، است.

بااین‌حال، خرید یک کمربند مناسب و استفاده صحیح از آن می‌تواند به‌راحتی توسط یک فرد یاد گرفته شود. ما معمولاً بر اساس اولویت شخصی یک کمربند را انتخاب می‌کنیم. به همین خاطر است که ما یک کمربند خوب را به‌عنوان بخشی از کمد لباس‌های هرروزه‌ی خود دوست داریم. خیلی خوب است. شروع کنید.

 

انواع کمربندها

1. کمربند رسمی

یک کمربند رسمی برای استفاده همراه با یک کت‌وشلوار و یا یک شلوار تک طراحی‌شده است. این کمربندها کاملاً دقیق و شیک بوده و عرض آن‌ها بین 2/5 تا 3/5 سانتی‌متر است. به‌علاوه آن‌ها از بهترین چرم‌ها نظیر چرم گاو، پوست گوساله و حتی کروکدیل ساخته شده‌اند.

رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و قهوه‌ای مایل به زرد محبوب‌ترین رنگ‌ها برای کمربندها محسوب می‌شوند. کمربندهای عجیب‌وغریب تنها باعث سلب توجه سایرین از کت‌وشلوار و موهای بسیار مرتب ما می‌شوند. برای مراسم و موقعیت‌های رسمی بهترین کمربند خود را با کفشتان هماهنگ کنید. از کمربندی استفاده کنید که دارای سگک فلزی باشد. به‌علاوه سعی کنید تا رنگ فلز به‌کاربرده شده در سگک کمربند نیز با سایر جزئیات ظاهر شما هماهنگ شود.

استفاده از یک کمربند ظریف با چرم طبیعی و براق بسیار مناسب است. درصورتی‌که در موقعیتی رسمی حضور می‌یابید، از کمربندهایی با بافت بزرگ و زمخت خودداری کنید.

2. کمربندهای معمولی و غیررسمی

قوانین کمتری در رابطه با کمربندهای غیررسمی به خاطر ظاهر و پوشش راحت آن‌ها وجود دارد. ازاین‌رو، این کمربندها نشانه‌ای از ظاهر فردی و نوع شخصیت او هستند. عرض این کمربندها متفاوت بوده و دارای گستره‌ی وسیعی از کمربندهای چرمی باریک تا کمربندهای کلفت همراه با سگک‌های بزرگ است. کمربندی را انتخاب کنید که با ظاهر و پوشش شما همخوانی داشته باشد. به دنبال کمربندهایی باشید که نرم و انعطاف‌پذیر بوده و چرم آن دارای رنگ طبیعی و بدون پولیش است. به‌علاوه اندازه سگک آن نیز متوسط و به رنگ نقره‌ای باشد. این نوع کمربند قابلیت استفاده در هر موقعیت غیررسمی‌ای را دارد.

انتخاب سایز کمربند

مسئله اول دانستن سایز شلوار است. معمولاً اندازه شلوارها به اینچ نوشته‌شده و با اندازه‌ی دور کمر شما منطبق می‌شود. پس‌ازآن کمربندی را انتخاب کنید که یک اینچ بزرگ‌تر از سایز شلوار کنونی شما است. برای مثال اگر سایز شلواری که می‌پوشید 34 است، کمربند شما باید سایز 36 باشد (دقت داشته باشید که سایز شلوارها دوتادوتا بالا می‌رود).

کمربندهای رسمی باید پس از بسته شدن چند اینچ اضافه‌تر از سگک بیرون بیایند. بیرون آمدن دو سوراخ از کمربند پس از بسته شدن آن روی سگک و قرار گرفتن در اولین حلقه‌ی روی شلوار می‌تواند قاعده‌ای منطقی باشد. پس از بستن کمربند، می‌توان سگک آن را کمی به‌طرف دنباله اضافی کمربند متمایل کرد. با این کار دیگر قسمت اضافی کمربند از جای خود خارج نشده و فرد مجبور نیست تا دوباره آن را در سر جای خودش بازگرداند.

کمربندهای غیررسمی دارای انعطاف بیشتری در روش‌های بستن هستند، اما یک کمربند با دنباله‌ی بسیار بلند همواره یک ظاهر ناخوشایند را به وجود خواهد آورد.

 

محبوب‌ترین کمربندها

کمربندها نیز به‌مانند کفش‌ها دارای مدل‌های گوناگونی برای حضور در یک میهمانی رسمی و یا یک قرار دوستانه هستند. در ادامه 5 کمربند محبوب را بررسی خواهیم کرد.

1. کمربند رسمی با چرم تیره

کمربندهایی با چرم مشکی یا قهوه‌ای تیره می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای پوشش رسمی شما باشند. به خاطر داشته باشید قبل از تصمیم‌گیری برای خرید کمربند به رنگ کفش خود نیز توجه کنید. به‌علاوه یک راه دیگر انتخاب یک کمربند دو رو با رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی است که می‌تواند یک تیر با دو نشان باشد.

2. کمربندهای قهوه‌ای مایل به زرد

این کمربندها مناسب یک لباس غیررسمی بوده و انعطاف‌پذیری رنگ قهوه‌ای تیره اما با ظاهری روشن‌تر را دارا هستند. این کمربند مناسب استفاده با لباس‌های تابستانی و لباس‌هایی با رنگ تیره است.

مجموعه‌ای از یک پیراهن پنبه‌ای یقه دار، یک شلوار کتانی خاکی‌رنگ و یک کفش قهوه‌ای مایل به زرد همراه با چنین کمربندی می‌تواند جلوه‌ی خوبی به ظاهر شما دهد. کمربند را به حالت معمولی بسته و سپس سعی کنید تا به انتها و دنباله‌ی آن حالت دهید. برای مثال انتهای کمربند را به حالت آویزان و خارج از حلقه‌ی روی شلوار رها کنید. داشتن یک کمربند قهوه‌ای مایل به زرد می‌تواند به شلوار شما رنگ و روی بهتری اضافه کند.

3. کمربند پارچه‌ای رنگی

این کمربند مناسب تیپ‌های تیره است. کمربند پارچه‌ای رنگی برای زمانی مناسب است که سعی دارید از ظاهر رسمی خود کمی فاصله بگیرید. به دنبال کمربندی از پارچه‌ی سبک نظیر کتان، پنبه یا پارچه‌های ابریشمی باشید. زمانی که کمربندها از جنس پارچه هستند و یا بافته شده‌اند، در میان دو حلقه‌ی Dشکل قرارگرفته و سفت می‌شوند.

ازآنجایی‌که معمولاً انتهای این کمربندها از چرم است، مناسب سِت شدن با پیراهن‌های کوتاه، کت‌های کتانی و شلوارهای پنبه‌ای و یا شلوارهای جین سنگ‌شور هستند. استفاده از این کمربندها به همراه لباس‌های رسمی می‌تواند از اعتبار ظاهری شما بکاهد. سعی نکنید به‌مانند افرادی رفتار کنید که پول خرید بهترین لباس‌ها را دارند، اما نمی‌دانند که باید چه چیزی بپوشند.

4. کمربندی از جنس جیر

درحالی‌که چرم از قدیم‌الایام دارای ظاهری رسمی بوده است، جیر کمی غیررسمی‌تر به نظر رسیده و از حیوانات در بافت خود بهره نمی‌برد. به‌طور مشابه، یک سگک نقره‌ای براق هم با یک شلوار جین و یا یک شرت غیررسمی همخوانی ندارد. شاید به همین خاطر است که یک گیره‌ی Dشکل می‌تواند بهترین گزینه، به‌خصوص برای کمربندهایی که سوراخ‌های آن‌ها متناسب با اندازه کمر ما نیست، باشد.

5. کمربندهای ضخیم با طراحی قدیمی

این کمربندها مناسب شلوارهای جین هستند. یک کمربند با طراحی قدیمی و کلفت برای یک لباس غیررسمی که همه‌ی ما در آخر هفته‌ها می‌پوشیم طراحی‌شده است. این کمربند با شلوارهای جین، کتانی‌های ورزشی و یک پیراهن نخی راحت همخوانی دارد. کمربندی را انتخاب کنید که عریض‌تر از بقیه بوده و سگک فلزی آن نیز از همه بزرگ‌تر و زمخت‌تر است. این کمربندها هر چه از عمرشان بگذرد بهتر می‌شوند. ازاین‌رو آن‌ها را برای همیشه پیش خود نگه‌دارید.

چگونه یک کمربند را ببندیم؟

درحالی‌که بستن یک کمربند کاملاً مشخص و واضح است، اما مدل‌هایی از کمربندها با حلقه‌های Dشکل کمی متفاوت هستند. مراحل زیر را دنبال کنید:

  • کمربند را از داخل حلقه‌های شلوار خود عبور دهید تا اینکه به حلقه‌های Dشکل (به‌جای سگک روی کمربند) برسید. حالا انتهای کمربند را از درون هر دو حلقه عبور دهید.
  • هر دو حلقه را جدا کنید، حالا فضای کافی برای عبور کمربند از میان آن‌ها وجود دارد. قسمت انتهایی کمربند را دور حلقه‌های Dشکل بپیچید به‌طوری‌که انتهای کمربند بر روی خودش تا شود.
  • حالا انتهای کمربند را از میان هرکدام از حلقه‌های Dشکل بکشید. در این حالت انتهای کمربند از روی حلقه‌ی اولی عبور کرده و به زیر حلقه‌ی دومی می‌رود. کشیدن انتهای کمربند را تا زمانی که احساس سفتی در اطراف کمر خود کردید ادامه دهید.
  • حلقه‌های D شکل باید بر روی شلوار شما به حالت صاف قرار بگیرند. ازاین‌رو انتهای کمربند را در نزدیک‌ترین حلقه‌ی شلوار خود به‌منظور جلوگیری از آویزان شدن و باز شدن آن مرتب کنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر