نکاتی که درباره خرید لباس‌زیر به فراموشی سپرده‌شده‌اند

همان اندازه که با انتخاب صحیح یک لباس و پوشیدن آن زیبایی شما افزایش می‌یابد، به همان اندازه با یک انتخاب نادرست در خرید لباس و پوشیدن آن باعث می‌شوید که ظاهرتان بد به نظر برسد

همان اندازه که با انتخاب صحیح یک لباس و پوشیدن آن زیبایی شما افزایش می‌یابد، به همان اندازه با یک انتخاب نادرست در خرید لباس و پوشیدن آن باعث می‌شوید که ظاهرتان بد به نظر برسد. مسئله‌ی لباس‌زیر حتی مهم‌تر از انتخاب لباس هست. آدم برای این‌که تمیز و مرتب به نظر برسد معمولاً سعی می‌کند ظاهری آراسته داشته باشد و لباس‌هایی مرتب و تمیز بپوشد ولی متخصصان پوست معتقدند که لباس‌زیر هم به همان اندازه در سلامت و بهداشت افراد موثر است. این لباس‌ها در تماس نزدیکی باپوست ما هستند و این باعث می‌شود که در صورت رسیدگی نکردن به آن‌ها منشأ انواع حساسیت‌ها و عفونت‌های قارچی شوند. در ادامه با بنیتا همراه باشید.


لباس‌های زیر از اعضای فراموش‌شده کمد لباسی خانواده‌ها هستند که اغلب درجاهایی تنگ و تاریک پرت می‌شود و فقط موقع حمام یادمان می‌آید که باید آن‌ها را پیدا کنیم. یکی از دلایل می‌تواند این باشد که ما بیشتر تمرکز خود را بر روی لباس‌های بیرونی گذاشته‌ایم و اولویت ما در آن ناحیه قرار دارد. ما شمارا سرزنش نمی‌کنیم چون اطلاعات شما درباره اهمیت لباس‌زیر کم است اغلبتان لباس‌های زیری را می‌پوشید که از کوچکی با آن‌ها بزرگ‌شده‌اید و دقیقاً هر بار همان مارک و نوع را خریداری می‌کنید چون انتخاب یک لباس‌زیر مناسب اغلب گیج‌کننده است.
لباس‌زیر از کالاهای مصرفی است که باید آن را زودبه‌زود نو کرد و زیاد هم باید داشت. اگر لباس‌زیر به‌اندازه کافی داشته باشید، آن را زودبه‌زود عوض می‌کنید و به‌راحتی هم آن را دور می‌اندازید. خیلی‌ها به دلیل اینکه لباس‌زیرشان در معرض دید دیگران نیست، آن را تا چند سال به بدترین وضع نگه می‌دارند. شما خیلی محترم‌اید و لباس‌زیرتان هم باید در شأنتان باشد. هر از گاهی لباس‌های زیر خود را بجوشانید تا آلودگی آن به طور کامل از بین برود. لباس زیر خود را تعمیر کنید و همچنین می‌توانید برای خود لباس زیر بدوزید. در عین حال می‌توانید برای از بین بردن میکروب‌های آن لباس زیرتان را بعد از شستشو و پیش از پوشیدن اتو کنید.


لباس‌زیرهایی که قصد دارید در طول روز از آن‌ها استفاده کنید بهتر است دارای جنس طبیعی باشند. از جنس‌هایی که دارای مواد ترکیبی مانند پلاستیک و ... هستند استفاده نکنید چون شما یک مدت طولانی از صبح تا شب می‌خواهید از این لباس‌زیرهای استفاده کنید این جنس باعث می‌شود که شما در طول روز احساس ناراحتی داشته باشید.
نیمه‌پر لیوان این است که به علت زیاد بودن انتخاب‌ها، اگر شما از حاشیه امن خود خارج شوید و وقت بگذارید می‌توانید بهترین گزینه را مناسب خود انتخاب کنید. اگر شما این کار را بکنید وارد دنیایی از جنس‌های مرغوب پنبه، ابریشم، پشم گوسفند مرینوس می‌شوید که هرروز صبح با پوشیدن آن‌ها حس خوبی به شما دست می‌دهد. البته ما نیز قبلاً تحقیقاتی را برای شما انجام داده‌ایم و بهترین گزینه‌های داخل بازار را برایتان گلچین کرده‌ایم. در این نمونه‌ها اصلاً کالاهایی که آن‌ها را عموماً «آشغال» می‌نامند نیست. در ادامه با ما همراه باشید:


زیرشلواری سنتی

زیرشلواری‌های سنتی اغلب به‌عنوان چیزی به یاد می‌آوریم که فقط پدرمان آن‌ها را می‌پوشید و الان پس چند سال نیز همان مارک و نوع را خریداری می‌کند. ولی هنوز پدرمان هم آن‌ها را می‌پوشد ولی احتمالاً نمی‌داند که طی این چند سال چه تحولاتی در طراحی آن‌ها رخ‌داده است. این روزها چیزهایی که باید درباره خرید آن‌ها در نظر گرفت، نوع پارچه آن‌هاست که پنبه‌ای باشد یا نه هنگامی‌که آن‌ها را پوشیده‌ایم جمع نشوند و تنفسی و هوایی که به قسمتی که پوشش می‌دهند، ولی ملاکی که امروزه برای خرید در نظر گرفته می‌شود فقط متناسب بودن آن‌ها بااندام است و نه چیز دیگر که این کار بسیار اشتباهی است. هیچ مشکلی در بافت پنبه‌ای و یا راحتی وجود ندارد فقط مشکل این است که علاقه‌های ما بیشتر به جذاب بودن لباس‌زیر و اینکه نوع آن شلوار پلیسه دار پیشمان جالب باشد. باید این عادت‌ها را دور بی اندازیم و طرز نگاهمان را تغییر دهیم. لباس‌های زیر با جنس‌های خوب به‌تازگی دارای طرح‌ها و اشکال زیبایی شده‌اند و نسبت به قبل در طراحی آن‌ها از خلاقیت بیشتری استفاده می‌شود (لطفاً از عکس‌های پرینت شده حیوانات استفاده نکنید). جنس‌هایی مانند پشم گوسفند مرینوس، الیاف بامبو نیز این تنوع را دوچندان کرده‌اند. درباره پشم گوسفند مرینوس بهتر است بدانید که منشأ مرینوس کشور اسپانیا هست. سه نوع مرینوس به نام‌های ای بی سی (B،A و C) وجود دارد. نوع ای و بی (A و B) دارای پوست چین‌دار هستند که نوع ای پوست چین دار تری نسبت به بی دارد. مرینوس با پوست چین‌دار به مرینوس آمریکایی شناخته می‌شود. مرینوس نوع سی را مرینوس دلاین (Delaine merino) می‌نامند که چین پوست آن خیلی کم هست. پشم مرینوس دلاین سفید بوده، رشد آن در حدود 4/6 تا 6/7 سانتی‌متر در سال است. این پشم‌ها به‌گونه‌ای هستند که هفته‌ها نیاز به شست‌وشو ندارند.


زیرشلواری بوکسوری

زمانی که جان واواتوس در اواسط دهه 90 میلادی لباس‌زیر بوکسری را طراحی کرد، لحظه باشکوهی را برای خود رقم زد (او در ان زمان سرپرست گروه طراحی لباس مردانه در کالوین کلاین بود). این زیرشلواری‌های زیبا با طراحی خاص را که در ادامه خواهید دید به‌گونه‌ای تولیدشده‌اند که اگر نیاز به پوشش بیشتر اندام باشد به‌خوبی کش می‌آیند و ناحیه بیشتر را پوشش می‌دهند. اگر شما یک فرد مناسب برای پوشیدن این زیر شلواری‌ها هستید، باید بدانید که گزینه‌های بسیار زیادی پیش روی شما وجود دارد.


زیرشلواری مردانه

لباس‌های زیر مردانه به‌نوعی نوع گرم لباس‌های زیر هستند، تقریباً چیزی مابین زیرشلواری‌های سنتی و زیرشلواری‌های بوکسوری هستند و از لحاظ طولی نیز ما بین این دو قرا می‌گیرند. انتخاب اسم آن‌ها هم که به لاتین ترانک (Trunk) است به دلیل شباهت انها به لباس‌های شنای (swim trunks) آقای شان کانری (سر توماس شان کانری بازیگر معروف اسکاتلندی در 25 اوت 1930 در ادینبورگ در اسکاتلند متولد شد. او بیشتر به دلیل به تصویر کشاندن کاراکتر جیمز باند در هفت فیلم سینمایی شناخته می‌شود) در فیلم پنجه‌طلایی (پنجه‌طلایی یک فیلم در سبک اکشن و جاسوسی به کارگردانی گای همیلتون است که در سال 1964 منتشر شد. این فیلم سومین فیلم در سری فیلم‌های اکشن جیمز باند است.) است. دلیل بلندتر بودن آن‌ها از نسخه‌های سنتی‌شان، سبک طراحی جدید آن‌ها است. بیشتر مناسب افراد ورزشکار هستند و قسمت بالای زانو را هم کمتر پوشش می‌دهند.


شورت‌های بوکسوری

اگر می‌خواهید که یک لباس‌زیر راحتی داشته باشید، شورت‌های بوکسوری می‌توانید انتخاب خوبی برای شما باشند. این دقیقاً همان آزادی را درراه رفتن و حرکت به شما می‌دهد که شورت‌های حرفه‌ای بوکسورها برای بوکسورها فراهم می‌کنید، دلیل انتخاب نام بوکسوری برای این شورت‌ها فقط آزاد بودن در آن‌ها نیست، بلکه سبک طراحی آن‌ها نیز در انتخاب این اسم دخیل است؛ سبک آن‌ها نجیبانه و دانشگاهی هست و شکل تغییریافته شلوارهای و سبکی بچه در طراحی آن به کار گرفته‌شده است. جنس آن‌ها از پنبه و ابریشم است و تنها قسمتی از آن‌ها که مانند شرت واقعی بوکسورها نیست بند تنبان است که در این لباس وجود ندارد و بقیه قسمت‌ها تقریباً مشابه است، این شورت‌ها تقریباً تنها زیرشلواری هستند که پزشکان برای پوشیدن آن‌ها را پیشنهاد می‌دهند.


زیرشلواری بلند

این زیرشلواری‌های طی یک فرایند طولانی به اینجا رسیده و تکامل‌یافته‌اند و ما خیلی خوشحالیم که این فرایند رخ‌داده است. این لباس‌ها فقط مخصوص بچه‌ها کوچک نیستند که از پنبه درست‌شده باشند و مخصوص مرطوب نگه‌داشتن کودک باشد. درواقع این‌ها نسل جدیدی از لباس‌های قدیمی هستند که برای ورزشکارها و گرم نگه داشتن آن‌ها به کار می‌روند و از روزگار تارک و سیاه خود درآمده‌اند و شکلی مدرن به خود گرفته‌اند که در شرایط خاص آب و هوایی از بدن شما محافظت می‌کنند.
هنگام خرید تمام لباس‌های ورزشی و تمامی‌ لباس‌های زیر و لباس‌خواب باید در نظر داشته باشید که این لباس‌ها از جنسی تهیه‌شده باشند که بدن کمترین واکنش‌های حساسیتی را نسبت به آن‌ها داشته باشد. در این رابطه محصولات نخی و کتانی بهترین جنس‌های پیشنهادی هستند و از خرید لباس‌های زیری که از مواد نایلونی و مصنوعی تهیه‌شده‌اند باید پرهیز شود. در صورت خرید این لباس‌ها باید دقت کنید که حداقل لایه داخلی آن‌ها از چه جنسی بوده و آیا در تهیه آن‌ها استانداردهای لازم رعایت شده است یا نه؟ بهتر است برای خرید این لباس‌ها از فروشگاه‌های معتبر و یا کارگاه‌های تولیدی که محصولات آن‌ها مورد تأیید وزارت بهداشت است استفاده کنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر