کراس‌اوور تیگو ۵ جدید با نام ام وی ام X۵۵ وارد بازار ایران می‌شود!

بعد از استقبال فراوان از تیگو ۵، این بار گروه خودروسازی مدیران خودرو به دنبال وارد کردن و مونتاژ نسخه جدید تیگو ۵ با نام ام وی ام X۵۵ است. خبرهای تازه حاکی از آزمایش‌های مختلف این شرکت بر روی چری تیگو۵ جدید است و در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت تصاویر مشکی رنگ از این کراس‌اوور جدید منتشر شده است.

بعد از استقبال فراوان از تیگو 5، این بار گروه خودروسازی مدیران خودرو به دنبال وارد کردن و مونتاژ نسخه جدید تیگو 5 با نام ام وی ام X55 است. خبرهای تازه حاکی از آزمایش‌های مختلف این شرکت بر روی چری تیگو5 جدید است و در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت تصاویر مشکی رنگ از این کراس‌اوور جدید منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

به احتمال زیاد مدیران خودرو تیگو 5 جدید را با نام ام وی ام X55 تا پایان سال جاری با قیمت حدودی 110 میلیون تومان راهی بازار ایران خواهد کرد. بسیاری از کارشناسان این خودرو را در بازار ایران رقیب جک S5، هایما S7 توربو و BYD S6 دانسته‌اند. از سوی دیگر لازم است بدانیم تیگو 5 جدید در بازار چین مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت خروجی 147 اسب بخار است که متصل به جعبه دنده 6 سرعته دستی و اتوماتیک شده است. برای اطلاعات بیشتر از محصولات جدید مدیران خودرو همراه چرخان باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر