۵ واکس مو برای حالت دادن و شکیل کردن موی آقایان

اگر شما زمانی را صرف مدل مویتان می‌کنید حتما اطلاع دارید که واکس‌های مو برای مدل موهای گوناگونی تولید می‌شوند

اگر شما زمانی را صرف مدل مویتان می‌کنید حتما اطلاع دارید که واکس‌های مو برای مدل موهای گوناگونی تولید می‌شوند. سایت (Mankind) تحقیقاتی درباره‌ی میزان هزینه‌ای که مردان برای واکس‌ مو پرداخت می‌کنند داشته است. اگرچه بازار لوازم نظافتی آقایان نسبتا جدید است اما واکس مو در حال تبدیل شدن به محبوب‌ترین محصول در بین آقایان است. واکس مو به ضخیم‌تر شدن تار مو و شکل و حالت آن کمک شایانی می‌کند و همچنین بافت مویتان را قوی‌تر می‌کند. اگر شما به دنبال حجم‌دهی به موهایتان هستید و نسبت به ساختارش حساس نیستید باز هم واکس مو بهترین انتخاب برای شماست. امروز در بنیتا  می‌خواهیم تعدادی از واکس‌های موی مورد علاقه‌ی مردم را که در بازار قابل دسترس هستند را معرفی می‌کنیم.

 

واکس ‌مو از شرکت (American Crew) 

واکس مو

واکس موی شرکت (American Crew) بهترین گزینه برای تولید موهایی با بافت طبیعی و شفاف است. این واکس موهایتان را سنگین نمی‌کند و این امکان را به شما می‌دهند که به هر مدلی که دوست داشته باشید موهایتان را در بیاورید؛ این واکس از موم و بنتونیت (bentonite) خاک رس ساخته شده و با استفاده از آن می‌توانید حالت موهایتان را به سمت بالا بدهید. اغلب مردم این واکس را به خاطر روغن اولیه‌اش و وجود نعنا و نیز مقداری آهک دوست دارند که همه این‌ها سبب طراوت و شادابی موهایتان خواهند شد.

 

واکس مو شرکت (Uppercut Matt Clay)

Uppercut Matt Clay

این واکس حالت پایداری به بافت موهایتان می‌بخشد واکس موی تولید شده توسط این کمپانی برای تمامی مدل‌های مو مناسب است؛ و در حالت‌های مختلف این واکس می‌تواند پوششی برای موهایتان باشد. اگرچه این واکس از نفت ساخته شده ولی فرآیند ساخت آن به گونه‌ای بوده که به راحتی با شامپو شسته می‌شود. این واکس برای شفافیت موهایتان بدون چرب کردن آن کمک می‌کند.

 

واکس موی شرکت (Redken Rough Clay)

Redken Rough Clay

اگر شما دوست دارید موهایتان فوق‌العاده به نظر بیایند ما پیشنهاد می‌کنیم حتما (Redken Roug Clay) را امتحان کنید. این واکس با فراهم آوردن فیلتر (UV) موهایتان را در مقابل عناصر خارجی محافظت می‌کند حتی اگر هوا بارانی، کثیف و طوفانی باشد موهایتان در امان هستند. برای ماه‌های سرد سال هم این محصول به‌راحتی قابل استفاده است و همچنین فارغ از اینکه در هر مکانی باشید این واکس این امکان را به شما می‌دهد که جلوه‌ای زیبا داشته باشید.

 

واکس مو شرکت (Mitch Ultra Matte Styling Clay)

Mitch Ultra Matte Styling Clay

کیفیت نهایی فوق‌العاده‌ی بافت موی شما بدون استفاده از (Mitch Ultra Matte Styling Clay) ممکن است به آسانی حاصل نشود. استحکام و ضخامت تار موی شما همراه با ثبات دائمی‌ خود و همچنین با تولید حجم اضافی همه این‌ها کمک می‌کنند که موهایتان پرپشت دیده شوند و بدون هیچ بی‌نظمی خاصی کمک می‌کند که موهایتان در تمام روز شادابی خود را حفظ کنند.

 

واکس موی شرکت (Hanz de Fuko’s Claymation)

Hanz de Fuko’s Claymation

 

واکس موی این شرکت تقریبا یک محصول جدید در بازار است و هر روز در حال محبوب‌تر شدن است و دلیلش استفاده از نگه‌دارنده‌های فوق‌العاده قوی‌ای هست که در تولید این محصول استفاده شده و به شما کمک می‌کند که تحسین دیگران را در مورد موهایتان برانگیزید. فرقی نمی‌کند که شما موهایتان را به بغل شانه می‌کنید یا اینکه موهایتان به حالت پف‌پفی نگه می‌دارید این واکس مو راه حل مناسبی برای مشکلات شما است.

می توانید یک سری هم به "اشتباهاتی که با محصولات مراقبتی مو انجام می‌دهید" بزنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر