مردان بخوانند

چیزهای کوچکی که به نظر مردان بی‌اهمیت می‌رسد، برای زنان بسیار مهم است؛ پس اجازه دهید که راجع به مسائل کوچک صحبت کند.

مردان بخوانند

تحریریه ماهنامه دنیای سلامت

 

برای همسرتان دعا کنید 

 در آغاز و پایان هر روز، دست همسرتان را بگیرید و با او به دعا و نیایش بپردازید.  هر روز، برای همسرتان دعا کنید، به خصوص زمانی که با مشکلی مواجه است.  هنگامی که همسرتان به آرامش نیاز دارد، در سکوت کنار او باشید.  خانواده خود را با ارتباط معنوی خود با خدا، رهبری کنید. این موضوع برای زنان بسیار اهمیت دارد.  وقتی هر دو در حال شکرگزاری هستید، نام او را ببرید و از خدا بابت وجود او در زندگی‌تان تشکر کنید.

با  او همراه باشید

به جای اینکه فقط با او صحبت کنید، سعی کنید مثل یک دوست با او ارتباط برقرار کنید.  با او بحث کنید؛ بدون اینکه او را تحقیر کنید و یا به احساسات او لطمه بزنید. یک فعالیت فیزیکی داشته باشید؛ مثلاً در حالی که دست یکدیگر را گرفته‌اید، به پیاده‌روی بروید.  هر سال، هدفی را در زندگی تعیین کنید و برای رسیدن به‌ ‌آن، با یکدیگر تلاش کنید. 

 شور و شوق نشان دهید

 به خاطر استعدادهایی که در او وجود دارد، از او تعریف کنید و او را خاص بدانید.  به دوستان او علاقه نشان دهید و اجازه دهید زمانی را با دوستانش سپری کند.   به او ابراز علاقه کنید و بگویید که دوستش دارید و به او نیازمندید.  زنان خیلی سریع به هیجان می‌آیند. در مورد چیزهایی که همسرتان را به‌وجد می‌آورد، شور و شوق نشان دهید و به گونه‌ای رفتار کنید که گویی شما هم هیجان‌زده شده‌اید. 

با او مشورت کنید

از ایجاد تغییرات ناگهانی، مخصوصاً بدون مشورت با او، خودداری کنید.  یک شنونده خوب باشید و به او نشان دهید که حرف‌های او برای شما ارزشمند است. خانواده او را با خانواده خودتان مقایسه نکنید.  بدون مشورت او هیچ برنامه‌ریزی نکنید و تصمیمی نگیرید؛   با او به خرید بروید؛ بدون اینکه نگران گذر زمان باشید!  برای او صبحانه آماده کنید و ریخت و پاش‌های‌تان را تمیز کنید و یا او را برای خوردن صبحانه به بیرون از منزل ببرید. گاهی مسؤولیت تهیه شام را شما به عهده بگیرید یا دست‌کم بعد از شام، شما وسایل را جمع کنید و به او اجازه دهید استراحت کند. 

در نگهداری از بچه‌ها به او کمک کنید.  نظافت خود را رعایت کنید و همیشه یک عطر ملایم خوشبو استفاده کنید. با این کار توجه خانم‌ها را به خود جلب می‌کنید.  راه‌هایی پیدا کنید که بتوانید از آن طریق به او کمک کنید تا او دریابد که در تمام زمینه‌های زندگی، شریک او خواهید بود.  از او سوال کنید که دوست دارد چه کاری را در منزل انجام دهد و به سرعت آن را برایش انجام دهید.  قبل از رفت و بعد از آمد و رفت مهمان به همسرتان کمک کنید و اگر نمی‌‌دانید چه کاری می‌توانید انجام دهید، از او سوال کنید.  مسؤولیت‌های خانه را با یکدیگر تقسیم کنید.

عشق بورزید

به مسائلی که در زندگی برای همسرتان ارزش دارد، اهمیت و علاقه نشان دهید. 

وقتی احساس می‌کنید که او اشتباه می‌‌کند، به آرامی و با عشق او را متوجه اشتباهش کنید.  به او نشان دهید که از همه‌چیز در زندگی شما مهم‌تر است و در میان تمامی انتخاب‌هایی که برای ازدواج داشته‌اید، او از همه بهتر است. 

سالگرد ازدواج و روز تولد همسرتان را هرگز فراموش نکنید.  هر روز او را در آغوش بگیرید؛ حتی برای یکی دو دقیقه. 

هنگامی که ناراحت و ناامید است، او را در آغوش بگیرید و از او دلجویی کنید.  یادداشت‌های محبت‌آمیز برایش بنویسید.

عاشق او باقی بمانید.  وقتی از او دور هستید، به او تلفن کنید و حال او را جویا شوید تا بداند به فکر او بوده‌اید.   وقتی در حال صحبت با یکدیگر هستید، ارتباط چشمی داشته باشید و توجه خود را به او نشان دهید.

هنگامی که با شما در حال صحبت کردن است به هیچ‌چیز دیگری جز او توجه نشان ندهید.

به این نکات نیز توجه کنید

 چیزهای کوچکی که به نظر مردان بی‌اهمیت می‌رسد، برای زنان بسیار مهم است؛ پس اجازه دهید که راجع به مسائل کوچک صحبت کند.  به یک ماه عسل کوچک بروید؛ جایی که بتوانید دو نفری با یکدیگر تفریح و در مورد زندگی برنامه‌ریزی کنید.  با ادب و مودبانه با او رفتار کنید. به اشتباهات خود اعتراف و با تواضع از همسرتان طلب بخشش کنید.  هوش او را به تمسخر نگیرید و او را کوچک نکنید. 

وقتی از شما سوال می‌کند که روزتان را چگونه گذرانده‌اید، فقط به او نگوئید: «خوب!» در مورد جزئیات با او صحبت کنید. در مورد پول، هیچ‌گاه با او مجادله نکنید و سعی کنید مشکلات مالی‌تان را به طور مسالمت‌آمیز با یکدیگر حل کنید. او را از اتفاقاتی که برای‌تان در محیط کار رخ داده است، مطلع کنید. 

 اگر قرار است با تأخیر به منزل بروید، حتماً به او اطلاع دهید.  هنگام تماشای تلویزیون کنار او بنشینید.  به هر قیمتی که هست، اعتماد او را به خود جلب کنید.  از او بپرسید که چه چیزهایی او را می‌ترساند و برای رفع این ترس تلاش کنید.  خود را در شرایط ایده‌آل نگه دارید تا او به وجود شما افتخار کند. 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر