رئیس ششمین جشنواره مد و لباس فجر :

هویت بخشی به لباس کاربردی مردم، اولویت نخست جشنواره فجر است

دبیر کارگروه مد و لباس کشور در حاشیه بازدید از روند آماده سازی سالن نمایشگاه تالار وحدت گفت: هویت بخشی به لباس کاربردی مورد استفاده مردم، اولویت نخست جشنواره فجر در این دوره است.

هویت بخشی به لباس کاربردی مردم، اولویت نخست جشنواره فجر است

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری ششمین جشنواره مد و لباس فجر، قبادی با بیان این مطلب افزود: نگاه توسعه ای و رو به بهبود را در هر دوره از برگزاری جشنواره در پیش گرفتیم و امروز می توانیم شاهد تغییر محسوس پوشش از سوی مردم در سطح جامعه باشیم.

وی ادامه داد: شاید 4 سال پیش کمتر کسی باور داشت که می توان با حمایت و جهت دهی به تلاش های هنرمندان و تولیدکنندگان و ایجاد مسیر تعاملی به ایشان، زمینه تغییر ذائقه مردم را به سوی لباس های منطبق با فرهنگ کشورمان ایجاد کنیم.

دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس افزود: امروز اما شاهد هستیم که این طرح های برگزیده با بهره مندی از مزیت سازی های متنوع، روز به روز دارای مقبولیت بیشتری در سطح جامعه می شوند و از سوی جوانان و نسل جدید نیز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

قبادی به مسیر تعاملی میان طراحان و تولیدکنندگان اشاره کرد و گفت: شناخت نیاز مردم در همه برنامه ریزی ها مورد توجه قرار گرفته است و با جرات می توان گفت که تولیدات بهره مند شده از طرح های اسلامی و ایرانی در این 4 سال برابر با کل تاریخ 5 سال اخیر است.

ششمین جشنواره مد و لباس فجر 3 تا 10 سال جاری در تهران و 15 استان کشور همزمان برگزار می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر