با یکی از بهترین شاسی بلند‌های موجود در بازار آشنا شوید!

اگر به دنبال یک خودرو لوکس با تکنولوژی پیشرفته هستید پیدا کردن گزینه‌ای که دارای امکاناتی برجسته با قیمتی کمتر از ۱۰۰

با یکی از بهترین شاسی بلند‌های موجود در بازار آشنا شوید!

اگر به دنبال یک خودرو لوکس با تکنولوژی پیشرفته هستید پیدا کردن گزینه‌ای که دارای امکاناتی برجسته با قیمتی کمتر از 100.000 دلار باشد می‌تواند به کاری دشوار بدل شود. به همین دلیل است که مدل Q5 شرکت آئودی موفق به دریافت جایزه بهترین تکنولوژی خودرو در سال 2018 از سوی Kelley Blue Book شده است. این خودرو که دارای امکانات استاندارد بی‌شماری می‌باشد کمتر از 45.000 دلار قیمت گذاری شده و حتی مجهز‌ترین ورژن این خودرو را می‌توان با قیمتی کمتر از 60.000 دلار خریداری نمود. در ادامه به بررسی این شاسی بلند لوکس خواهیم پرداخت :

 

مدل Q5 شرکت آئودی از زمان معرفی آن در سال 2009 یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این کمپانی به شمار می‌رود. ویرایش 2018 این خودرو با کسب امتیاز فوق العاده 9.6 از 10 از طرف Kelley Blue Book شاهد پیشرفت چشمگیری بوده است.

این خودرو دارای سه تریم مختلف بوده که قیمت آن‌ها از 42.475 دلار تا 51.775 دلار متغیر است. تریم پیشنهادی Kelley Blue Book، آپشن قیمت متوسط آن یعنی تریم پریمیوم پلاس می‌باشد.

سیستم Pre Sense این خودرو دارای امکانات ایمنی پیشرفته‌ای بوده که با هر گونه تنظیمات شامل قابلیت تشخیص خودرو‌های دیگر یا عابرین پیاده در هنگام رانندگی تا سقف سرعت 52 مایل در ساعت و درگیر شدن خودکار ترمز‌ها به منظور کاهش احتمال یا میزان اثر گذاری هنگام برخورد، به صورت استاندارد عرضه می‌شود.

این خودرو همچنین رانندگان را از وجود نقاط کور مطلع می‌سازد. در تریم پریمیوم پلاس قابلیت تشخیص و مطلع سازی راننده از خودرو‌های در حال حرکت در پشت و جناحین خودرو وجود دارد که به کاهش احتمال برخورد هنگام خروج رو به عقب از پارک یا باز کردن یکی از در‌های خودرو کمک می‌کند.

در صورتیکه خودرو احتمال وقوع یک برخورد را بدهد، به صورت خودکار اقدام به بستن سان روف و پنجره‌ها کرده و به منظور محافظت از سرنشینان خودرو کمربند‌های ایمنی را محکم می‌کند.

مدل Q5 با استفاده از یک سیستم کروز کنترل خودکار به کمک رانندگانی که در ترافیک بزرگراه قرار گرفته‌اند می‌آید. به این صورت که می‌تواند بدون مشارکت راننده، خودرو را به حالت ایست درآورده و بار دیگر شروع به حرکت کند.

اگر قصد صرف هزینه اضافه دارید، کابین مجازی آئودی به شما امکان جایگزین ساختن صفحه نمایش ابزاری با یک نقشه جی پی اس که از تصاویر گوگل ارث استفاده می‌کند را می‌دهد.

با استفاده از پکیج ارتباط آئودی، والدین می‌توانند با امکاناتی که قادرند در صورت عبور از محدوده‌های سرعت یا جغرافیایی یا استفاده از خودرو خارج از زمان تعیین شده به آن‌ها هشدار دهند بر رانندگی فرزندان خود نظارت داشته باشند. همچنین این تکنولوژی می‌تواند در مواقع پیدا کردن خودرو در پارکینگ‌های شلوغ با استفاده از اپلیکیشن MMI connect به کمک راننده بیاید.

طبق اشارات Kelley Blue Book این خودرو با بهره مند بودن از یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر با خروجی قدرتی 252 اسب بخار و گشتاور 273 پوند فوت، قادرست در کمتر از شش ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت رسیده و تقریبا در تمامی محیط‌ها دارای عملکرد مناسبی می‌باشد. همچنین مصرف سوخت این خودرو در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر 23 و 27 مایل بر گالن است.

سیستم‌های صدای آپشنی Bang و Olufsen ارائه شده در این خودرو که مجهز به یک آمپلیفایر 16 کانال و 19 اسپیکر که قادر به تولید 755 وات صدا هستند می‌باشند، از جمله نکاتی است که توجه این شرکت ارزیابی خودرو را به خود جلب کرده است.

این شرکت در رابطه با این خودرو نوشت : “حتی در میان رقبای قابل توجهی همچون مرسدس بنز GLC، BMW X3 و آکورا RDX، مدل 2018 Q5 کمپانی آئودی با ترکیب درخشانی از عملکرد، راحتی و قابلیت برتری خود را حفظ می‌کند. با اضافه کردن فهرست چشمگیری از امکانات ایمنی استاندارد به این ویژگی‌ها، ستاره‌ی آئودی Q5 حتی بیش از پیش می‌درخشد.”

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر