تغییرات گسترده و مبهم در انتظار بامیلو

شنیده‌های دیجیاتو از منابع غیر رسمی حکایت از تغییرات گسترده در فروشگاه اینترنتی «بامیلو» دارد. چند فرد آگاه در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهند که آنچه به عنوان فروشگاه بامیلو می‌شناسیم در آینده بسیار نزدیک دیگر وجود نخواهد داشت.

تغییرات گسترده و مبهم در انتظار بامیلو

شنیده‌های دیجیاتو از منابع غیر رسمی حکایت از تغییرات گسترده در فروشگاه اینترنتی «بامیلو» دارد. چند فرد آگاه در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهند که آنچه به عنوان فروشگاه بامیلو می‌شناسیم در آینده بسیار نزدیک دیگر وجود نخواهد داشت.

بعضی از این منابع که نخواستند نام‌شان فاش شود می‌گویند به زودی کاربران در صورت مراجعه به سایت بامیلو، به سایت «هایپراستار» ارجاع داده می‌شوند. این آغازی برای همکاری مبهم گروه اینترنت ایران به عنوان مالک بامیلو با مجموعه هایپراستار است. هرچند منبع دیگری نیز به ادغام بامیلو با «اسنپ مارکت» اشاره می‌کند.

اینطور که به نظر می‌رسد، گروه اینترنت ایران فردا جزییات بیشتری از این اتفاقات را به شکل رسمی منتشر می‌کند. بر اساس شنیده‌ها، بخشی از کارکنان در صورت تمایل می‌توانند در قسمت‌های دیگر گروه اینترنت ایران مانند اسنپ مشغول به کار شوند اما در نهایت عدد نامشخصی از کارمندان بامیلو تعدیل خواهند شد.

گفته می‌شود یکی از علل اصلی چنین تصمیمی در گروه اینترنت ایران، رشد منفی بامیلو بوده است. درحالی که مبلغ سفارش‌های این فروشگاه به دلیل افزایش قیمت‌ها بیشتر از سال گذشته بوده است، اما در نهایت تعداد این سفارش‌ها نسبت به دوره‌های قبلی با کاهش روبه‌رو بوده است. مسئله دیگری که یکی از منابع دیجیاتو به آن اشاره می‌کند، بی‌اطلاعی کارکنان و حتی مدیر مجموعه بامیلو از این تصمیم گروه اینترنت ایران بوده است.

«پشوتن پورپزشک»، مدیرعامل بامیلو، آبان 96 در گفتگو با دیجیاتو خبر داده بود که این فروشگاه بیشتر از 30 درصد از سهم فروش آنلاین ایران را از آن خود کرده است.

تماس های دیجیاتو با مسئولین بامیلو جهت تایید یا تکذیب این خبر تا کنون بی‌پاسخ مانده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر