رخ به رخ دو پژو شش کشته و زخمی برجا گذاشت

رییس پلیس راه استان سمنان در گفتگو یی عنوان کرد:عصر روز یکشنبه بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه سواری پژو پارس و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور طرود به شاهرود متاسفانه پنج نفر از هموطنانمان کشته و یک نفر مجروح شد.

رخ به رخ دو پژو شش کشته و زخمی برجا گذاشت

سرهنگ بزرگی در تشریح این خبر افزود:حوالی ساعت1600 دیروز طی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر بروز سانحه رانندگی بین دو خودرو پژو 405 و پارس در محور طرود به شاهرود کارشناسان حوزه تصادفات پلیس راه استان در محل مذکور حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان پلیس راه در محل مشخص گردید در این حادثه متاسفانه سه سرنشین از خودرو پژو 405 که از سمت شاهرود به طرود در حال حرکت بود جانباخته و یک نفر نیز مجروح شد . همچنین متاسفانه دو سرنشین سواری پارس که از سمت طرود به شاهرود طی طریق میکرد نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.

وی افزود: پس از بررسی آثار و علائم بجای مانده در صفحه تصادف و نحوه برخورد دو خودرو توسط کارشناسان پلیس راه ، سواری پژو 405 بعلت انحراف به چپ در این حادثه مقصر شناخته شد.

وی در پایان با بیان اینکه در این تصادف شرکت خودروسازی نیز مقصر است افزود :به علت عمل نکردن کیسه هوا در یکی از خودرو ها ، شرکت خودرو سازی نیز به میزان 50 درصد دارای سهم تقصیر بود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان