بلیط المپیک پاریس در جیب رضا علیپور

رضا علیپور سنگنورد شایسته استان قزوین با درخشش در مسابقات جهانی سنگنوردی بلیط المپیک ۲۰۲۴ پاریس را برای خود اوکی کرد.

بلیط المپیک پاریس در جیب رضا علیپور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مسابقات جام جهانی سنگنوردی انتخابی المپیک پاریس با حضور سنگنوردان مطرح جهان در بوداپست مجارستان پیگیری شد که طی آن رضا علیپور سریع ترین مرد عمودی جهان از قزوین موفق شد با پشت سرگذاشتن حریفان خود راهی المپیک 2024 پاریس شود.

علیپور در ماده سرعت این مسابقات با کنار زدن رقبا خود را بالا کشید تا مرد عنکبوتی قزوینی ها ضمن جبران ناکامی های چندوقت اخیر دوباره همان همیشگی باشد و المپیکی شود.

علیپور در مجموع دو مسابقه انتخابی چین و مجارستان امتیاز61 را به خود اختصاص داد تا مسافر فرانسه شود.

آقای سنگنوردی ایران با رکورد 5ثانیه و 17صدم ثانیه به نیمه نهایی این رقابت‌ها رسیده بود که در مراحل بعدی هم کار خوب خود را تکرارکرد تا استان قزوین بازهم نماینده ای در المپیک 2024 پاریس داشته باشد.

14سنگنورد در رشته سرعت این مسابقات موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.

الناز رکابی دیگر نماینده کشورمان در این رقابت‌ها بود که در ماده لید امتیاز 33 را کسب کرد تا در رده بندی کلی در جایگاه سی ام بایستد و از راهیابی به نیمه نهایی بازبماند.

رکابی همچنین در ماده بولدرینگ در جایگاه بیست و یکم قرار گرفت تا بدینوسیله پرونده او در این مسابقات بسته شود.

پیش از این مهران برخورداری در تکواندو و علی اصغر آسیابری در کاراته و محمدرضا خیرخواه بعنوان سرمربی تیم ملی ژیمناستیک و حسین فرزانه سیاهکل در والیبال نشسته و یک نماینده پاراوزنه برداری از استان قزوین موفق به کسب سهمیه المپیک شده بودند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان