واکنش لاپید و بن‌ گویر به اظهارات نتانیاهو درباره غزه

اظهارات جدید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره جنگ غزه، انتقاد رئیس جریان اپوزیسیون و وزیر تندرو امنیت داخلی این رژیم را به همراه داشته است.

واکنش لاپید و بن‌ گویر به اظهارات نتانیاهو درباره غزه

به گزارش خبرآنلاین «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات روز یکشنبه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم گفت که وی قادر به مدیریت رژیم اشغالگر نیست.

به نقل از ایسنا طبق گزارش خبرگزاری سما، وی در پیامی در پلتفرم «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: خودتان قضاوت کنید که آیا این فرد (نتانیاهو) قادر به مدیریت اسرائیل در این بحران است؟

اظهارات نتانیاهو همچنین انتقاد «ایتامار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را به همراه داشت. بن گویر در واکنش به اظهارات نتانیاهو درباره شهرک‌سازی در نوار غزه گفت: اگر بخواهیم در غزه شهرک‌سازی کنیم، این اقدام واقعی خواهد بود.

نتانیاهو یکشنبه در مصاحبه با شبکه 14 رژیم صهیونیستی گفته بود: من می‌دانم که افراد زیادی از شهرک‌سازی در نوار غزه حمایت می‌کنند، اما من یک واقع‌گرا هستم و فکر می‌کنم این غیر واقعی است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به «شکست» طرح اشغال غزه برای مدیریت آن توسط قبایل محلی اعتراف کرد. وی در این باره گفت: طرح ایجاد یک اداره مدنی با همکاری فلسطینیان محلی برای کنترل غزه شکست خورد و اکنون روی طرح دیگری کار می‌کنیم.

بنیامین نتانیاهو همچنین بار دیگر با کوبیدن بر طبل جنگ تصریح کرد: مرحله نبرد شدید در غزه در شرف پایان است و تا نابودی حماس جنگ ادامه خواهد داشت. اجازه نمی‌دهیم اوضاع در مرزهای شمالی به همین شکل باقی بماند و در حال آماده‌سازی خود هستیم اما فعلا وارد جزئیات طرح‌های خود در این جبهه نمی‌شویم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانش مجددا مخالفت خود را با تشکیل کشور فلسطین اعلام کرد و گفت اجازه نخواهد داد اداره نوار غزه به تشکیلات خودگردان فلسطین واگذار شود.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان