دست اندرکاران انتخابات برای وحدت بین آحاد مردم تلاش کنند

استاندارچهارمحال وبختیاری گفت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات، ستادهای انتخاباتی و فعالین سیاسی و احزاب باید برای عمق بخشی به وحدت بین آحاد مردم تلاش کنند.

دست اندرکاران انتخابات برای وحدت بین آحاد مردم تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران 12 گانه برگزار شد، گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یک فرصت مثال زدنی برای جمهوری اسلامی است و همه باید تلاش کنند با برگزاری یک انتخابات، سالم، امن، پر شور و رقابتی برگ زرین دیگری بر افتخارات سیاسی جمهوری اسلامی افزوده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز گلایه از برخی از دوقطبی‌سازی های کاذب ادامه داد: طرح هر موضوعی که موجب خدشه دار شدن وفاق اجتماعی بین آحاد مردم شود، حتما به سود دشمن است؛ امروز همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، ستادهای انتخاباتی و فعالین سیاسی و احزاب باید برای عمق بخشی به وحدت بین آحاد مردم تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در استان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در ستاد انتخابات استان گفت: قانون خط قرمز همه ماست، اعضای ستاد برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، با اتکا به قانون توانستند یک انتخابات آبرومندانه و فاخر در استان برگزار کنند.

وی با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و پرشور افزود: با نظر فرمانداران هر شهرستان به عنوان رؤسای ستادهای انتخاباتی شهرستان هر دستگاهی که نیاز است، باید آماده باش اعلام شود تا روز انتخابات بدون هیچ دغدغه ای شاهد برگزاری یک انتخابات سالم باشیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان