صداوسیما ۴۵ ثانیه به آخوندی وقت پاسخگویی داد /واکنش توئیتری وزیر روحانی

عباس آخوندی نوشت: در راستای دفاع از حقوق شهروندی به سبب دو انتساب نابجایی که یکی از نامزدها در جریان تبلیغات انتخاباتی در مناظره‌ی دوم مرتکب شد، اعتراض حقوق کردم. در این مرحله یک گام به پیش رفتیم. کمیسیون بررسی تبلیغات یک مورد را بجا تشخیص داد و بین ۳۰ تا ۴۵ ثانیه فرصت دفاع منظور کرد.

صداوسیما 45 ثانیه به آخوندی وقت پاسخگویی داد /واکنش توئیتری وزیر روحانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته، محمدصالح مفتاح، دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما گفت: کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به دو مقام سابق فرصت داد به مطالبی که درباره آنها در مناظره‌ها مطرح شده پاسخ دهند. وزیر سابق کشاورزی و وزیر اسبق راه و شهرسازی دو مقام سابقی بودند که درخواست‌شان در کمیسیون بررسی و پذیرفته شد. اگر فیلم‌هایشان به دست ما برسد و مورد بازبینی و تأیید کمیسیون قرار بگیرد بعد از مناظره پخش خواهد شد.

در همین راستا، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی با انتشار نامه‌ای از دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به گمان من نکته‌ای که همگی باید در امر اصلاحات بیاموزیم آگاهی و استفاده به‌موقع از حقوق سیاسی فردی و ملی است. در این راستا 1- به تخلف قانونی شورای نگهبان در فرایند رسیدگی به صلاحیت‌ها اعتراض کردم. دریغ از یک خط پاسخ حقوقی. 2- در جهت استیفای حقوق قانونی ملت و خود به جناب آقای محسنی اژه‌ای نامه نوشتم. هم‌چنان منتظر پاسخ ایشان هستم. 3- در راستای دفاع از حقوق شهروندی به سبب دو انتساب نابجایی که یکی از نامزدها در جریان تبلیغات انتخاباتی در مناظره‌ی دوم مرتکب شد، اعتراض حقوق کردم. در این مرحله یک گام به پیش رفتیم. کمیسیون بررسی تبلیغات یک مورد را بجا تشخیص داد و بین 30 تا 45 ثانیه فرصت دفاع منظور کرد. هرچند این فرصت بسیار محدود است. با این وجود از آن استفاده خواهم کرد.»

صداوسیما 45 ثانیه به آخوندی وقت پاسخگویی داد /واکنش توئیتری وزیر روحانی

صداوسیما 45 ثانیه به آخوندی وقت پاسخگویی داد /واکنش توئیتری وزیر روحانی

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان